Galen hjärtedag

Dagen började med att vi sket i att alarmet tjöt 07,00 och mös i sängen:) Drog till Bvc, nå test med pinglor och färgglad pinne gör att kolla Biancas syn/hörsel som görs vid 8 mån, gick galant! Hon väger nu 7,8 kg och är 69 cm lång! Vikten sen hon började krypa har gått neråt på kurvan men de va inget att oroa sig över! Hon är ju så aktiv!

När ja satt kidsen i vagnen och skulle låsa upp vagnlåset va nycklarna borta! Kollade på Isabelle direkt och frågade vart de va, - I huset svarade hon bara! Hon hade lekt med ett plasthus men där va de inte! Sprang runt och leta i 30 min, till slut hittade Bvc Barbro nycklarna i en sparkbil! Sånt man kan skratta åt i efterhand! De va liksom vagnlås, hus & bilnycklarna!!

Sen drog vi till Avesta, till Linnea + barn, efter lunchen tog vi en promenad, runt hela grytnäs gärde! Guuud så mysigt, massa såna hus vi vill ha, Tegelvilla med källare! Att ja aldrig vart in där förrut! Men vissa gator gillade ja inte, kändes som husen låg på varann!

Sen drog vi till mommo, hämtade upp mamma och rocco som hon sett efter! Mommo tyckte ja blivit så mager så hon ställde sig och gjorde pannkakor till mig trots att jag försökt övertyga henne om att jag äter! För tro mig de gör ja!!

När ungarna va påklädda och vi precis skulle åka ser de ut som Isabelle ska krama/pussa Bianca i bilstolen, som hon brukar! Men istället för gosigos hör man ett hjärtskärande skrik och I hade bitit B rätt över ögat! Som tur var vart det inget hål i huden men vi åkte till akuten just för att det var ögat och B som jämt är så glad bara grät och man fick inte titta! Men det var ingen fara:) Skönt!!! Lilla BanciBoo!! Vart jättearg på I, men nu i efterhand får jag ångest, det känns som att det är helt mitt fel att hon reagerar som hon gör! Hon hade mig för sig själv i 1 1/2 år sen kom en syster som tog mycket tid! Älskade Isabelle, det skär i mitt hjärta att du känner dig åsidosatt, du & B är mitt allt, hela min värld! Nej när B kan va utan mig längre stunder ska vi hitta på något bara du och jag:)

B & jag har alltid egentid på kvällarna när jag lagt storasyrran och den tiden försöker jag suga in allt jag kan:)

B satte förresten i halsen i förrgår, hon stoppar in ALLT! Isabelle har aldrig gjort det! Försökte pilla upp vad ja tror va papper men de åkte ner! På Bvc fick de visa riktigt hur man ska göra! Vart ruggigt skärrad, grät och skakade! Tycker vi är noga med saker men hon hittar och ser allt! Ursch vad sånt är läskigt!


Slänger upp några mobilbilder! Så gulligt när i gosar med Jossan och bebis i magen:)
Ja & Jossan har slipat bord/stolar i helgen medans killarna spelade tv spel! Men när vi va klara spray målade dom allt, två gånger till ska det målas sen, vit lack!!:) kommer bli läckert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0