Så mycket större

Bianca blev 18 månader härom veckan och det fick mig att börja fundera! I mina ögon är hon fortfarande liten! Men när Isabelle var 18 mån var jag höggravid och det känns som att hon blev tvingad att bli så stor så fort! Hon sov i eget rum då i en stor säng och jag är långt ifrån mentalt redo för att låta B göra det, hon är ju min lilla plutt!

Med Isabelle ville man att hon skulle lära sig så mycket och bli stor.
Med Bianca har jag istället velat stanna tiden, njuta så mycket det går för nu vet man verkligen hur stora dom blir fort!

Och om lite mer än 1 månad börjar tjejerna på dagis, känns galet, bra och oroligt på samma gång!
Men är så tacksam att jag fått varit
hemma såhär länge med dom men nu vill jag ut och börja jobba! Eller rättare sagt jag vill tjäna pengar:)
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0