Tjuvtitt...

Go kväller! Är ute med rocco, strax ska ja placera rumpan bredvid min älskade och kika på film framför en skål chips!
Idag har vi haft besök av mickes gudföräldrar och dotter som kom och grattade oss till Bianca:) fick superfina kläder till henne, tusen tack!

Efter besöket satte vi igång att måla...igen! Är nu klara med taken och allrummet uppe:) ni får en liten tjuvtitt på tumme uppe, det var efter första strykningen, det ska listas sen kommer de bli en fondvägg som går från nedervåningen och binder ihop rummen:)

Hela helgen har ja velat om åkpåse till isabelle, rosa eller svart!! Köpte svart till slut, det sved lite men den rosa var i så konstigt material och färgen skär sig nog! Men visst är pälsen fräsig i den! Den är från elodie details i färgen black edition! och passade på när de var rea på den på jollyroom, eller veckans vara, endast 959, endast kanske va fel ord för det sved till endå i min arma plånbok! Sån årstid där man behöver så mycket dyra saker till barnen, men nu är det nog bara ett par rejäla vinterskor till Isabelle som fattas! Ull underställ skulle kanske va bra också, hm men vart köper man det, nån sa bagheera till mig:/?

Isabelle har blivit super duktig att gå på pottan nu också, totalomvändning från att vägra till att gå och sätta sig där titt som tätt:) så halva dan idag har hon varit blöjfri och tror hon snart kommer klara en hel dag:)


Kommentarer
Postat av: Trixie

sv: ja verkligen! :) golvet är ju samma färg... men det ska vi slipa i helgen och måla med en slags mörkbrun vaxfärg som blir lite som när man betsar :) väldigt fint tak ni har förresten, har ni satt dit nytt?

2011-10-31 @ 22:47:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

Den där åkpåsen är absolut den finaste jag sett. När du la upp den på FB så fick jag nästan lust att skaffa en till unge, BARA för att kunna köpa en sån där mysig åkpåse. Haha, sjuk man är. Såg några riktigt snygga underställ på baghera idag.. Det är ju utförsäljning där, REA på massor av saker som inte ligger inne på outlet-avdelningen.



Gud så fint ni gör det i huset. Kommer ni ens vilja flytta därifrån när ni är klara :p jag skulle nästan vilja flytta in. Hehe...

2011-11-01 @ 16:06:24
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: Novembersara.

SV: Åh, har du?! Nu lät det som att jag blev glad över det, men jag menar.. Det gick ju bra för dig och dina små söta :) I vilken vecka blödde du och hur många gånger? Jag har blödit 2 ggr,en gång i måndags kväll och en gång igår..

2011-11-02 @ 20:29:01
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Novembersara.

SV: Åh, nu blev jag lite lugnare. Skönt att allt gick bra för dig med båda barnen trots blödningar :) Jag blödde lite idag också, men bara lite lite, inte så att det rann eller så. Men jag hatar det, man blir så nojig :(

2011-11-03 @ 11:06:06
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Novembersara.

SV: Ja, gamla bilder tittar jag på med skräckblandad förtjusning, haha. Så man såg ut :p



ja, usch, så fort jag ska kissa blir jag livrädd att det ska börja rinna! jag är jättenojig. barnmorskan ringde mig nyss och frågade hur det var, hon sa att det var bra att jag var sjukskriven ett tag till och att jag skulle ta det lugnt. Blödde ingenting inatt iallafall, skönt, då det kommit två nätter i rad..



Jag tror det blir en liten Freja :) om det skulle bli en pojk får det bli en Oliver :)

2011-11-03 @ 12:34:05
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0