Sjukstuga

Här hemma är det fortfarande sjukstuga deluxe... Fast inte längre magsjuka utan nåt jäkla virus, halsont, rinnande näsor och hög feber, jag hade 40,4 grader igår kväll, frös utav bara helv.... Sen idag fick Isabelle 39,9 men hon har vart relativt pigg endå lillskruttan! Älskling kom hem tidigare vilket uppskattades:)

Lottis hade lagt ut en härlig bild från vår student bal, lägg märke till zingo flaskan på bordet som de beställde till mig, vissa tyckte jag var för full.. Får nog hålla med om det, var kanon innan vi ens kommit in, min lärare tog av mig min vinare, ja ramlade in i bandet högtalar och drack en massa shots!! Var så bakis sen att jag pallade knappt inte att dricka på studenten två dagar senare, kom ihåg att älskling tyckte vi skulle bada på vägen hem från balen nere på holmen, om han tyckte vi skulle bada näck eller i balkläderna kommer ja inte ihåg men som tur gjorde vi inte det:P


Kommentarer
Postat av: Helene

Haha jag står ju i där bakom, jag och jocke! :P

2011-10-06 @ 23:37:48
URL: http://helenewiklund.blogg.se/
Postat av: Helene

Jag hittade en igår på blocket för 250 kr :) Den blir det, skall bli så kul att sätta honom i den. :)

Hoppas dina småflickor har kryat på sig! :*

2011-10-07 @ 10:26:59
URL: http://helenewiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0