Äntligen torsdag

Torsdag och komma hem dag för älskling, har saknat han lika mycket som vanligt:)
Är på väg hem till Lotta, stress stress som vanligt på morgonen när vi ska utanför huset! Och när vi ska nånstans tycker flickorna att dom ska ta sovmorgon! Båda sov med mig inatt, galet mysigt:)

Bianca vill inte ligga i vagnen nå mer så jag har fått bytt till sittläge, nöjd fröken:)

Igår va Jossan med oss på gympan, Isabelle tycker ja e på gränsen till för liten men vi ska fottsätta gå endå! Nej nu ska jag fortsätta gå utan att stirra ner i mobilen:P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men åh, det ser ju toppenbra ut! =)

Jag tänkte faktiskt idag på prommisen att vi kanske skulle testa att sätta Disa där "nere", hon får ju knappt plats i liggdelen. Men hur funkar de om de somnar? Disa sover nästan jämt i vagnen...



Så det är till Avesta ni vill (för visst är ni härifrån från början?). Vi har kollat av o till på hus sen -07. Men nu börjar det verkligen bli trångt. Samtidigt vill man inte "impulsköpa" heller. Svårt! =)



Hoppas ni får en fin helg!

Kram

2011-10-21 @ 19:12:14
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0