Planera in i minsta detalj...

För att kunna komma iväg i tid måste allt klaffa, kläder ligga framme, lunchen va gjord, duschen tagen kvällen innan osv! Satte Isabelle bak i vagnen så ja bara kan klicka loss den delen och gå när hon är lämnad! Med två och fler barn måste planering ske vilket i vissa fall inte är min grej! Man måste även räkna in oförutsägbara bajsblöjor, nerkladdning och byte av kläder! Att hunden ska ut och ha medicin/mat varje morgon ska också finnas med i tids planen!
Idag har de mesta klaffat och jag har hunnit fixa håret till och med och är inte allt för sen!

Så alla ni som har ett barn och gnäller att ni inte hinner nåt kan ja meddela att ett barn är som dag och natt mot två, kan tänka tillbaka och småle när jag tänker på att jag knappt kunde laga mat när Isabelle va bebis!! Nu lagar man mat, städar och ammar SAMTIDIGT! Men vet ni jag skulle aldrig nånsin byta bort det, mina barn är mitt liv och jag skulle ja allt för dom för att va förälder är världens bästa "jobb":)
Att vakna varje morgon och se dessa underbara ansikten slår allt, ett enda leende eller puss kan sudda ut en hel dag av stress! Älskade underbara ungar, är så lyckligt lottad att ha er och jag älskar er mer än rymden är stor <3

Säkert massa stavfel men går och bloggar samtidigt, är hos Jossan strax:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0