Inte vilken dag som helst!

Tror ni jag kunde sova igår då?? Felicia är så jäkla grym och skickade sms typ en kvart innan lilltösen va ute:D somnade till lite sen vaknade kg och hade fått ett mms på den underbara lilla tösen:) stort grattis hörrni, och jag var då inte långt ifrån med viktgissningen:D 37 ynka gram ifrån och prickade in längden:D

Ser fram emot att få träffa er och henne framförallt;)

En perfekt dag att födas på förövrigt, det är världens bästa storasyster födelsedag också, och även min pappas födelsedag! Inte nog med det, tog mitt körkort för 5 år sen idag oxå!! 5 hela år och inte en bot:P

Lägger upp en bild på lilla sötnosen, hoppas de går bra flisan att ja gör de;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0