Inte lika lilla lillasyster längre<3

Åhh jag som skrivit ett långt inlägg så bara försvann det när jag jag tröck på publicera:( Har iallfall vart till Västerås idag med isabelle, mamma och rocco, först provskrivning inne i stan sen ikea, shit vad vi yrade där, sen drog jag själv till Speciallistmödravårdne för att kolla upp moderkakan! Fick samma läkare som gjorde sista ultraljudet innan jag åkte hem från bb i v 27+4, jätte gullig, hon hade även med sig en at-läkare! Hon började kolla och visa och efter 1 minut kund ejag inte hålla mig längre.. Är det fortfarande en tjej? De sa dom i Stockholm!... -..Ja det är dte sa hon direkt och visade blygdläpparna, då hade hon sett det direkt:) Kunde inte sluta le sen, jag som vart så nojjig med rosa vagnen och allt:) Allt såg kanon ut, moderkakam låg nu där den skulle, huvudet fortfarande ner men inte så långt ner som i förlossningskanalen, hon hade lagt på sig mycket sen sist, från 1100 gram till 2400 gram uppskattade hon:) Inte lika lilla lillasyster<3 Berättade om värkarna jag fick i lördas, kan berätta för er me dom som inte läst på fb, fick värkar när vi la oss i fredags kväll, hela jäkla natten höll de i sig med 2-3 minuter emellan, fick andas igenom vissa och de släppte inte trots två duschningar och två alvedon, till slut vid 06 ringde ja förlossningen då de va omöjligt att sova, hon sa... ät frukost och kom in sen:) Sa att vi skulle fixa barnvakt men att jag skulle försöka vila en sista gång och tror ni inte jag somnade då:P Blir väckt en timme senare av älskling som frågar hur jag mår,sa att nu va det lugnt, du kan åka på fisketävlingen, han flyger upp i sängen, han hade väl sisådär 3 min på s ig att göra sig klar, hade tyckt så synd om han att han skulle missa den, som han nött om denna jäkla tävling:) Iallfall så åkte han iväg och jag vart lite småsur över att bli väckt och kände värkarna komma igen men nu glesare, sen de närmsta timmarna kom de bara glesare och glesare för att till slut försvinna.. Berättade detta för läkaren och med andra barnet kan man tydligen få mera försvärkar som kommer och går, och jag kände ju att de inte var på gång på riktigt ändå i fredas natt för de vart liksom inte värre snabbt som med isabelle, de va mest pin dryg förväkar, men ont gjorde de i ryggen, satan vad jag vred och vände mig! Älskling hade också legat vaken hela natten och tyckt synd om mig då jag kved varje gång det kom en värk, men men det lär ju bli värre sen:P Iallfall så är vi hemma nu, väntar otåligt på rpovsvaret från läraren, lyckades köra fel från Erikslund med, 1,3 mil innan jag kunde vända fick vi åka på motorvägen, lyckat martina hahha!! Imorrn ska jag försöka föra över alla nya bilder också så håll kåll! Isabelle skötte sig exemplariskt idag också, tills vi kom till Fagersta och lidl och hon fick utbrott när hon inte fick gå med korgen själv och plocka i godis, utbrott ab, men hon är ju så söt min lilla älsklings tjej, mamma gulligull, mammas hjärta, ja mammas allt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0