Våran helg

Denna helg har vi haft det fullt upp, i lördags begav vi oss till Säter och Säterdalen, vi fick följe av Sofia & Johan, Josefine & Micke plus kidsen! Vart en hel mysig dag med ett för stort lass glass på Lappens i Hedemora på hemvägen! Höjdpunkten för Isabelle var helt klart när hon fick mata kaninerna, trodde hon skulle bli mer impad av att klappa den söta tjocka ponnyn men icke!

I söndags åkte vi till avesta, älskling drog el åt sin mamma och jag spenderade mesta delen av tiden i lekparken utanför med isabelle och hennes kusiner! Ungen hade sand överallt tror jag och skulle åka rutscher kana 100 gånger, hon lyckades förstöra kusinernas sandslott x antal gånger också! Vi vart bjudna på jätte god lunch och glass till efterrätt också, sen begav vi oss ut till svärfar där det blåste halv storm, där vart vi bjudna på grillat och glass till efterätt också, hann med att köpa 3 kg godis också på kvantum, nån som missade att de sålde godis för 10 kr kg?

Ångesten har varit hög idag av allt skit jag stoppat i mig så jag brände 300 kcal på cross trainern sen promenix på kvällen, däremellan hann vi med ett lekparks besök i avesta med Sofia, Felicia och barnen, så kul att se isabelle verkligen leka:)

 min älskade unge:)

 medans vi mammor roade barnen satt karlarna och pratade fiske

   








       

Som sagt en hel mysig dag i Säterdalen, måste göras om:)

       

 

       jag och magen njöt i solen medans barnen lekte:)

Ska ta och sova nu, lillayster bökar runt som bara den, ska dom inte bli lugnare på slutet? Isabelle vart faktiskt heller aldrig det, men denna bebis tar priset, det trycker på neråt så inåt helvete varje kväll, känns som att sitta på en melon, så här mycket neråt tröck aldrig isabelle vad jag kan minnas! Men hon ska ju ut nån gång så de är väl bara att vänja sig:):)

Kommentarer
Postat av: mammamelle

så fina bilder på skruttan=)) oja trycket blir värre för varje gång tror jag,iallafall för mig å denna är totalt helvild i magen hahah,de andra två var lugnare så får se vad detta blir för vilde då haha=)) inte långt kvar nu hihhihhi spännande=))

kram

2011-05-24 @ 20:20:57
Postat av: Linnéa

När var du beräknad nu igen? :)

2011-05-30 @ 13:05:42
URL: http://emmalinneastorm.blogg.se/
Postat av: malin arvidsson

nu är det inte långt kvar för oss båda!! :D men tror du kommer få innan mig ändå fast jag har mindre dagar kvar, har en sån känsla! :P

2011-05-30 @ 21:10:32
URL: http://maladiesjournal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0