Vårväder och barnmorskan

Vilket underbart väder vi haft idag, inget som går att klaga på där:) Vi tog oss en promenad till barnmorskan skrutt och jag, allt såg bra ut, men hon ville ha ett nytt kissprov imorrn igen även fast jag tog ett idag som inte visade nåt, hmm.. men bra att hon är noga! Väger numera 58,1 kg, närmar mig det hemska 60 sträcket:( Men har gått upp mindre denna gång, och magen den va mindre med, i v 25 med isabelle hade jag sf mått 25 och nu i v 26 denna gpng hade jag 24, men tror knappast bebisen blir mindre än isabelle var, tror iallfall den kommer överstiga 3 g sträcket, får se om ja har rätt! Lika bra att skriva upp sånt man tror, tror hon kommer väga strax över 3 kg och att hon antingen kommer 2 veckor innan eller 2 dagar efter bf, det sägs ju att andra barnet kommer tidigare men det stämmer inte enligt alla barnmorskor, andra barnet brukar tom komma senare än första för livmodern är van eller nåt, hoppas innerligt att ja slipper gå över denna gång med, de va lyx även om de bara va en dag tiidgare sist, lider så hemskt med alla som går över:(

Isabelles jacka kom redan idag, super fin va den, både vind/vatten tät och den "andas" även, de ni en jacka som andas haha ursäkta för min dåliga kvällshumor!

Hon som skulle hämtat vagnen skulle först komma igår, då ringde hon och frågade om de gick bra om hon kom idag kl 18, visst, tror ni hon dykt upp, nej, matt jag blir!!

Nej bjuder på lite bilder istället för oviktigt dravel!




 Du är mitt allt, hela min värld<3

 Underbara unge<3



 Hej hej



 Isabelle och Rocco

 Prövar nya jackan, lite stor men godkänd

Dags för skruttis att sova igen, blivit sent för att middan blivit sen de sista dagarna, men så kan de gå:)




Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA, 60 STRÄCKET?! själv fick man kliva över 90..

2011-03-03 @ 08:56:23
URL: http://emmalinneastorm.blogg.se/
Postat av: veronica

tack söta du :)

2011-03-05 @ 16:22:27
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0