Influensa

Just nu känns det som att bara sjukdomarna går runt runt här hemma, är aldrig sjuk men nu gav min älskling mig influensa, feber, ont i bihålerna, ont i leder, spränghuvudvärk, hosta! Men ja e inte bitter:P Mest legat på soffan idag, tur att skrutt varit så snäll för älskling vart piggare så han va tvungen att åka till stockholm idag!

Annars då, fick underbart besked igår från läkaren i Västerås, hon ringde och berättade att jag åkt på urinvägsinfektion igen, och hon var nästan säker att alla sammandragningar och besvär beror på det:) Så efter kuren skulle nog sammandragningarna försvinna och jag kan börja bli lite aktiv igen, måste självklart ta det lite lugnt men kommer nog kunna gå:)

Även om jag varit så tacksam att bebis inte kom ut i helgen så har jag vart lite deppig att inte få göra nåt, fick stränga order att inte städa, och bara ta det lugnt, och skulle jag gå utanför huset skulle de vara kortare sträckor och i pensionärstempo, men förhoppningsvis slipper ja de:D Bara att hålla tummarna nu:) Man uppskattar vekrligen bilen i såna här lägen vill ja lova!

Såg ni på en unge i minuten, vilken liten bebis, hade dom inte fått stopp på värkarna hade min lilla tjej fötts i samma vecka som henne, varit lika liten alltså:( Dom beräknade att hon vägde 1100 gram i lördags, bara 5 % under normal så de va skönt:)

Trots att jag vart riktig dålig idag så gjorde jag klart sista uppgiften i Hemsjukvård och skickade in den, nu har jag bara en kurs kvar som jag läser helt på distans, men att plugga är inte lika lätt längre, kan endast göra det mån-ons efter skrutt lagt sig, resten av dagarna vill ja umgås med älskling allt jag kan, och att plugga medans han tittar på fotboll eller hockey e inte det lättaste!

Äntligen har jag hittat klänning till bröllopet!

 

Hoppas bara magen får plats i den, men jag tycker dne blivit ,indre eller sjunkit iallfall, fröken har lagt sig med huvudet neråt redan så det kanske beror på det, har gått ner i vikt igen, kom upp i prick 60 men e nere på 59 igen, det var nog allt som hände som gjorde det!

 Älskade unge

 magen förra veckan, inte orkat knäppt nå nya kort, är iallfall i v 28+1 idag:)

 



 Fyndade regnkläder på Lidl till skrutt, jätte fina:)

 Isabelle och alvin leker doktor, how cute:)



 badbejbisar

 nyvaken frilla

 så söt när hon sover så de e inte klokt:)

 pussas med favvokillen Alvin:)

Isabelle har börjat med en rolig grej förretsen, hon ska gå med en strumpa eller en vante på ena handen hela dagarna, super gullig:)

Nej nu måste jag lägga skrutt så de får bli mer bilder en annan dag:)


Kommentarer
Postat av: Linn

SV; Tack så mycket :)

2011-03-23 @ 21:17:25
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Sandra

Sv; Men precis. Man kan göra fynd om man inte är så petig med märket :) Men tänker inte köpa en 'rejäl' vagn eftersom den ska vara i bilen. En typ resevagn :) Ska Sälja Gracon & ha kvar ABD Designen.. Så då har jag EN rejäl åtminstone. Hon sitter ju för den delen jäkigt sällan i vagn nuförtin, "jag vil gå, jag vill gå, jag vill gå" hela tiden.. Så har vi inte brottom nånstans så får hon gå ist :)



Vad fina regnkläder, att dom hade så fina på Lidl visste jag inte :D

Ser att du åkt på en såndär fin LITEN gravidmage igen :)

2011-03-24 @ 08:26:14
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: veronica

åh va mysiga bilder. skönt att de var urinvägsinfektion "bara" :) Ja man blir lite känslig :p hehe men de blir som sagt bättre :)

2011-03-24 @ 14:28:10
URL: http://sstromberg.se
Postat av: Petra

Tack :D Jaha, det missade jag!! :( Du skulle skrikigt TJENA PETRA hahaha.

2011-03-27 @ 17:49:11
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mycket billigare. En förstoring eller ett lyft kostar runt 25 000 kr.



http://www.plastikkirurgene.no/default.pl?showPage=168



kram!

2011-03-28 @ 21:19:42
URL: http://agni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0