Förhoppningsvis nära!!

Nu håller vi tummarna att det snart startar med buller och bång:) Hade värkar inatt, ruggigt onda sånna 1-3 min emellan, var helt bombis att vi skulle få åka in, varken dusch eller alvedon hjälpte denna gång heller, det enda som hjälpte någorlunda var att trampa runt här i natt, att ligga var olidligt, packade det sista och gick och försökte vila en sista gång vid 04 snåret, lyckades somna mellan e värk, vaknade till av några men sen när klockan slog 09 hade de avtagit, typiskt!!!

Tur att vi inte åkte in dårå, hade inte vart sp kul och blivit hemskickad och fått höra att de bara var förvärkar!!

Resten av slemproppen släppte i morse också, vet att det kan dröja men det känns nu att det närmar sig:)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Låter som att det inte är många dagar kvar nu :D spännande, jag hade de JÄTTE jobbigt med MKT förvärkar med nr 2. Hemska va dom satt i duschen titt som tätt och andades, men de höll på så runt 3v innan de startade riktigt och de va när jag va in på koll på förlossningen då ja hade blödigt lite haha. :P

2011-06-02 @ 14:13:12
URL: http://mickislammi.blogg.se/
Postat av: mammamelle

åhh shit hihhi nu händer det närsomhelst om ni inte redan åkt in=)) lycka till nu när det är dags=))

jag är åxå bra nervös inför denna gång för jag tror det kommer bli en bjässe med tanke på att magen är så stor=/

vi blev flyttade ne vecka så 7 juli är det dags men jag tror det blir en juni bebis=))

lycka till igen nu å kram kram

2011-06-03 @ 10:57:59
Postat av: mammamelle

hej godmorgon=)) ja nog har man en rejäl mage allt få se vart det slutar,jag har för mig att med William var den 39 som störst=S haha så vi får se om det lugnar ner sig till nästa mätning eller inte=)



ja det kan ju faktiskt starta närsom nu hihi spännande,jag tror inte jag kommer gå över denna gång,kännt så sen start men man vet ju aldrig=) du kommer garanterat få närsom speciellt då resten av proppen har släppt=)) idag jobbar jag mitt sista skift,sa ifrån mig morgondagen,kände att jag inte orkar längre,har även svullnat upp så jäkligt i fötter å händer de sista dagarna=/ inte skönt,antar att värmen gör sitt åxå,man ska inte klaga på denna värme men för tjocka mig är den olidlig haha=)

kanske dags för en annan at börja göra iordning lite inför litens nedkomst,har inte gjort något eller inhandlat något,typ blöjjor å ersättning,man vet ju aldrig om det ska strula med amningen denna gången med?=/ ne ha det så bra nu å lycka till åter igen=)) kommer mamam din å tar hand om Isabelle?=)

2011-06-04 @ 11:17:10
Postat av: Emma

åhhh snart är hon här =) Du får ju slänga iväg ett mess om du rullar in gumman! Lycka till!! pusspuss

2011-06-05 @ 15:45:27
URL: http://nickosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0