En bild säger mer än tusen ord!

Hej hej allesammans, på tiden att det vart en uppdatering här kanske:) Får passa på medans Bianca är nöjd och ligger och sprattlar och Isabelle roar sig med en pussel gris!

Dagarna flyter på ganska bra nu, det gäller att hitta sätt så allt funkar och nu är dte sista veckan älskling är hemma sen blir det bara jag och tjejerna och rocco såklart, men det kommer gå bra det vet jag:)

Rocco är hemma igen för er som läste på fb att vi test lämnat bort han, kände att vi inte hade tiden längre för han och en klass kompis ville testa att ha han, men så fort vi kom hem vart dte så tomt, inga klumpiga tassar som gick omkring, inga hårtussar överallt, ingen glad hund som ständigt viftade på svansen! Kort och gott kändes det som man tyckte innan var så jobbigt var små bagateller när han väl var borta, jag vart skit ledsen så jag packade i ungarna i bilen och åkte och hämtade hem han:) Känns jätte bra nu:)

Bianca har hnnit blivit en månad också.. hjälp vad fort det går!! Hon svars ler en massa nu och har blivit väldigt stadig, vet inte om jag skrev det sist men hon började ju vända sig väldigt tiidgt, tror hon var 10 dagar när hon började vända sig, från mage till rygg vänder hon sig hela tiden men till mage har hon bara gjort en gång:) Min duktiga lilla bebis:)

Bjuder på kort istället, för en bild säger ju faktiskt mer än tusen ord och jag har inte hela dagen på mig:)

Eskilstina zoo

       

 Bianca var inte riktigt nöjd när vi var på zoot, fick mata henne hela tiden för det var det enda som hjälpte, men det vart för mycket så när vi satt och åt så spydde hon ur sig en jätte spya över hela henne och mig, tur att jag hade ombyte till henne, värre va dte med mig, men med några tvättlappar så funkade de, tur att jag hade svart klänning:P

       

     

     Tack hörrni för en jätte trevlig dag:)

Busborgen

   



Älskade barnen

   Första mötet med Emmas guldklimp Frank:):)

     

     

   Min fina lilla Bianca <3

     

 Hälsade på hemma hos Felicia, Jonas och Elton och där storm trivdes Isabelle:)) <3

Får bli mer kort en annan dag, har massor men dte tar fortfarande sån tid att ladda upp, förlossningberättelse kommer här nån dga med:):) Håll utkik:)



 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0