Phil & Teds camo pink!

I onsdags fick ja spuck på nya vagnen, den är säkert skit bra på sommaren men isabelle har en åkpåse i glatt material och vagnens material är glatt, gissa kombon på det, hon glider, jag får dra upp, hon glider, ja får dra upp, och hon väger ändå 10 kg nu så efter några gånger blir det drygt! och sen jag sett phil & teds camo pink har jag drömt om den om jag nångång skulle få två tjejer! Så de va nog drastiskt att köpa en svart vagn!

Ha ha jag som inte skulle köpa rosa saker förrän hon är ute:P
Men det är en utgående färg och sporten ersätts av deras nya explorer så istället för 7800 inklusive syskonsits sålde dom denna för 5400, suget slog till då, men ni ska veta att dte krävdes MYCKET övertalning från mitt håll till älskling då vi haft britaxen i 3 mån och knappt 1 vecka, men man måste få känna sig fram och det blir inte sån stor mellanskillnad om jag får dte ja vill för den andra, plus att denna får ja med syskonsisten, nackdelen på denna är att jag kan inte vända på sitsen och inte klicka i bilstol, men fördelen är att nu behöver ja inte köpa britax dyra bilstol utan en billigare:)



Denna skönhet kommer om 2-5 arbetsdagar och jag tror isabelle och lillaysster kommer sitta/ligga kanon i den:) Läste också att man kan ta av syskondelen i ett naft och lägga dne i varukorgen t.om om ena lämnas på dagis ect! Hoppas ja blir nöjd en gång för alla, eller helt nöjd, men jag står fats vid att nitron är den bästa vagnen jag prövat på, utan tvekan!

Så är nån intresserad av en babytravel ljusrosa eller en britax b dual utan syskonsits så hojta till, garanti och kvitto finns kvar på britaxen:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad ska ni ha för Britaxen?

2011-02-11 @ 18:06:35
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tror att du blir kanonnöjd med P&T, hittills är vi nöjda med våran och det verkar inte skilja överdrivet mycket mellan Vibe och Sport.



Nicke läste nånstans på nätet att det ska finnas en adapter till vagnen för att klicka bilstol på P&T också. Vi har dock inte kollat upp var det skulle kunna tänkas köpas dock.



Fin färg för övrigt! =D

Kram

2011-02-11 @ 18:34:35
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jo jag minns när du köpte den :) Den är snygg. Vill ha en vagn med 3 hjul.. Den jag har nu är det bara 3 på, gillar det inte :/ Men så fort Emmy slutar sova längre stunder i vagnen så blir det en Phil and Teds Smart. Länka när du lagt ut vagnen på blocket :)

2011-02-11 @ 18:48:27
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: malin

ja verkligen :) den är riktigt fin den där bilen! :D har du körkort föresten? inte något jag tänkt på att fråga tidigare :)

2011-02-11 @ 18:57:23
URL: http://maladiesjournal.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, den firar en vecka i helgen. Fast vi hittade den ju på blocket förstås. :-)



Näe, det som skiljde mest var syskonsitsen som är lite "stadigare" i viben. Men vi testade Eira i både Sport och Vibe och tyckte att hon satt bra i båda, så det är säkert inte så stor skillnad.



Det verkar vara innevagnen för alla tvåbarnsmorsor! =) Och vilken babyboom det blir i vår/sommar! =)

2011-02-11 @ 19:11:29
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: malin

aha då måste jag in på lindex sen då :D



ja kombi är stora och när man kör dom känns dom klumpiga, men jäkligt bra att ha alltså :)



jasså okej :D jag tog det förra året i april.. så jag har SNART haft det ett år :D bästa jag gjort, men jävlar vad slö man blir av det! :P

2011-02-11 @ 19:51:08
URL: http://maladiesjournal.blogg.se/
Postat av: tess

hej kusin...vi har akta graco? bilstol, den fungerár att "ställa" i vagnen... ville bara tala om det :)......

2011-02-11 @ 23:48:45
Postat av: Marielle

du kommer inte bli missnöjd med p&t'n! klart bästa vagnen jag haft :)

2011-02-13 @ 14:40:07
Postat av: Maria - tvillingmamma

sv: Ja, har hört sådana skräckhistorier med :( Jag har en kompis som är förtjust i katten och skulle hemskt gärna ta honom, men tre veckor framöver praktiserar hon i Spanien, och i sommar flyttar hon utomlands... Så jag får leta upp ett annat hem så katten slipper flytta runt så mycket...

2011-02-13 @ 22:40:50
URL: http://vilsebarn.blogg.se/
Postat av: martina

Än så länge e jag super nöjd marielle:) så skön att köra:)

2011-02-17 @ 21:01:53
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0