Första februari

Får återkomma med bilder en annan dag, är helt slut efter pluggandet att jag orkar inte gå ne roch hämta kameran, men att springa och först hämta B&J, sen lakrisnappar sen 1 piggelin dte orkade jag:P Det tar på mina krafter när jag ska komma igång med en ny termin, men så fort man är "inne" i karusellen brukar de gå bättre!

Har försökt att skriva upp alla ord skuttis sagt, säger, hon är nu uppe i 30 ord och säger två korta meningar, (vad är det) och (titta där),  vad är det används FLITIGT och så pekar hon:) Hon är vädigt duktig på att göra sig förstådd även om hon mest pratar på "sitt språk" och pratar oj oj vad hon pratar, ALDRIG TYST, därför märker man ganska direkt om hon inte mår riktigt bra, ont av tänder tex! Att prata med pappa i högtalaren på kvällarna har blivit en favvo, i fredags hade hon tagit älsklings telefon när ja va nere på Ica, gått ut i hallen och ringt farmor och börjat prata, är helt bombis att hon kommer kunna skicka sms när hon är 2:P

Igår kväll när jag fick sms sprang hon och hämtade telefon och det såg precis ut som hon läste det! haha:)
Att härmas är också en väldigt rolig grej, hon har blivit en hejjare på att städa, gör precis som jag sen om hon håller en kebab bit i handen istället för trasa så ska hon torka bordet:P

Fick genast mer energi när man får skriva om sin lilla stolthet, hon ger mig så mycket energi och skänker så mycket glädje runt oss,även om hon är enligt mig mer enegisk och vild än många andra barn jag träffat så gör det inget, hon ärså full av liv och så nyfiken, nyfiken på livet, seriöst vad var livet värt innan du kom, min lilla skatt tack för att du finns och för att du är just som du är:)

Kopiera två mobilkort från fb orkar jag iallafall:)



 Vackra Isabelle Anna Linnéa Fors<3




Kommentarer
Postat av: malin

vad fin hon är din lilla tjej :)



tack så mycket! ja fast magen känns ju mycket större än sådär :P

2011-02-02 @ 11:53:30
URL: http://maladiesjournal.blogg.se/
Postat av: Marielle

kul att det är någon mer med en vild liten tjej, haha :) jämt får man höra att pojkar är mkt vildare än flickor, de har inte träffat saga kan jag säga. full fart hela dagen och inte tyst en sekund, inte ens när hon har mat i munnen.

men det är kul när de är nyfikna och framåt, även om det kan bli lite jobbigt åt mammas öron ibland ;)

2011-02-02 @ 12:50:57
Postat av: mammamelle

haha ja tur det syns haha han kanske bara trodde jag var lite småfet haha,får för skjutsingen inte igen jobbarskjortan så vi kör den nästan helt uppknäppt hahah=)) ohhhh spännande=)) ska vi se om känlan stämmer nu då?=) du trodde kille nu va? jag tror ni får en liten pojk hihih=))ha en underbar dag imorgon nu=)) vi är sjukt sugna på att tjuvkika men neee vi ska hålla oss=)) kram

2011-02-02 @ 20:42:37
Postat av: martina

Hiih vi har riktigta bus tjejer marielle:P:P Eller hur, inte så jätte vanligt med över energiska tjejer, men på nåt sätt blir det charmigt när en flicka är så, pojkar tycker ja mest blir dryga höhö:P ja ibland, specielle mornar skulle de va skönt med stora öronkåpor:) hoppas allt är bra med er<3

2011-02-05 @ 17:28:07
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0