Mjukglass

Blir ett snabbt inlägg med lite bilder! Sitter nämligen och letar efter att köpa fotskydd till vagnen, hade hoppats på att man kunde beställa från Phil & teds hemsida, de har ju en del reservdelar, för explorerns fotplatta borde ju passa till min sport, men icke:/
För er som inte har phil & teds så är det så att där isabelle har fötterna är det bara tyg, ni kan ju gissa hur fint det blir, hon har haft åkpåse så fötterna har nuddat tyget typ 3 gånger men ändå är dte lortigt och nopprigt, men på explorern, nya versionen har de satt dit en plats grej för att skydda tyegt, det är alltså den jag är ute efter!!

I torsdags föddes äntligen Josefines och Mickes lilla Nova, och vilken söt liten tjej det kom ut:):) Imorrn ska vi hälsa på:)

I lördags grillade vi med Sofia, Johan, Alexander och lilla Wilmer:) Snällare bebis än Wilmer har jag aldrig träffat:D
Och idag drog jag och isabelle till avesta, träffade Felicia och åt årets första mjukglass:) Isabelle började säga Felicia också, och även Nova efter att jag sa att vi skulle leta kläder till Nova, och äntligen har hon börjat försöka säga sitt namn, som jag nött, än så länge e det Iiisa:)

Bebis trycker sig mer och mer ner för varje dag, så här kände jag inte alls med Isabelle, riktigt obehagligt ibland, känns nästan som man ska kissa på sig när hon bökar sig ner!

 






 älskade vackra busunge

 bus














 vårtecken på vår gård:)



 <3





 Tur att hon är ren hmmm 5 min iallfall efter varje ombyte!!!





 Mitt allt<3 Tänk att du ska bli storasyster underbara unge<3







Dags att sussa... och hoppas att dte blir lika underbart väöder imorgon med:D


Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vilken fin hund!! :D Är det en flatcoated?

2011-04-15 @ 14:49:21
Postat av: Sandra

Så underbara bilder :D

2011-04-19 @ 10:07:09
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: veronica

ja verkligen! kan tänka mig det :)

2011-04-20 @ 09:46:30
URL: http://sstromberg.se
Postat av: Liw

jag har också levt i någon form av förnekelser kring hur man ska hanskas med framtiden, nu börjar det bli smärtsamt närvarande att det vilken dag som helst kan komma ut en bebis. Galet!



Vilka fina kort och vilken tålmodig hund :)

kram

2011-04-20 @ 10:42:13
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: martina

Visst är han fin:) Han är blandras mellan just flatcoated (75%) och golden retriver (25%), en något fet sådan:P Men ack så snäll och ack så dryg ibland:P

2011-04-20 @ 10:46:58
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0