Morsning korsning

Men dra mig baklänges älskling kunde stå på bena när han kom hem!?!?! Och han kom hem vid 02, hmm kan det va så att tom han vuxit upp!?! Öhh naaj:P vet ni nåt jag saknar, en blogg.se app!! Kan man lägga upp bilder på bloggen med telefon! ? Har skapat mig ett väldigt osunt beroende förhållanden till min iphone, på gott och ont:P man orkar knappt starta datorn längre!! Ska ta och göra mig och isabelle i ordning och ut och gå, för rastlös för att sitta inne och vänta på att fylleskallen ska vakna till liv, väntar nog på han i veckorna!!?!?! Jag lovar ja e inte ett dugg irreterad:P:P

Kommentarer
Postat av: Veronica

ja vafan! blir så matt! Om folk bara kunde öppna ögonen! Hoppas verkligen att dom rör om lite i grytan. Allt är inte kattpiss som sd står för, för då hade inte svenskarna röstat in dom där, lixom.

2010-09-20 @ 15:54:59
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0