Ut med det gamla..och in med nytt

Fick vagnen såld idag, några som åkte ända från Södertälje! Hon kikade knappt på den, men dom hade letat efter en sådan så kanske därför:) *Nu ska v í beställa ny vagn, älskling får åka förbi barnens hus imorrn och ge handpenningen:)

Skulle först ha en phil & teds, men föll pladask för britax b dual:) den är inte bara snygg, lätt och cool, den går att göra till syskonvagn dne dagen vi ska ha en till:) bara att köpa till en sits, klicka i och klart, går att ha bilbarnstol med på den:) Perfekt:)

 


Kommentarer
Postat av: Marielle

Den vagnen försökte mamma tjata på mig innan vi fick alice ;P Tror hon släpade in mig på babyproffsen 5 gånger och försökte få mig att ta den ist för p&t, haha. Hon tyckte bättre om den. Jag tyckte den var lite för stor och tung jämfört med p&t. Utseéndet är det absolut inget fel på, den är skitsnygg, men lite klumpig enligt mig. Men det är vad jag tycker, alla kan ju inte tycka lika :)

Hoppas ni blir nöjda med den :)

2010-10-27 @ 20:21:16
Postat av: martina

Hej marielle:) hade helt bestämt mig för p&t innan jag såg denna, just det du inte gillar med denna gillar jag och tvärtom:P tyckte p&t var skitsnygg men för nätt, men både e nog helt suveräna vagnar och helt perfekta enligt min mening, jag har då ingen lust att köpa en ny till isabelle som jag måste sälja den dagen vi bestämmer oss för att skaffa syskon till isabelle:) är ni nöjd med eran än? funkar det bra att ha barnen uppe på varandra?:) är dte lätt att lägga i Alice under?:) hoppas med vi blir nöjda, vill ha den nu:D

2010-10-27 @ 21:16:20
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: martina

hihi nu menade jag dock inte att jag gillar att den är klumpig:P:P jag tycker den kändes ganska stabil:P smaken e som baken:P:)

2010-10-27 @ 21:19:16
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Marielle

haha, nej jag förstod vad du menade ;) alla tycker vi olika och tur är väl det egentligen :)



jag är fortfarande jättenöjd med p&t'n :) det enda jag har varit lite missnöjd med var att det inte fanns någon sufflett till syskonsitsen. men det behövde jag inte vara missnöjd över länge, kikade in på deras sida av en slump igår och såg att de har tillverkat en sufflett till syskonsitsen, haha. inget jag behöver riktigt ännu, men ska fråga på babyproffsen i morgon om de kan ta hem den åt mig till jag behöver den :)



jag tycker det fungerar jättebra att ha alice under saga. trodde först att det skulle bli svårt att gå när hon låg så långt ner, men det är inga problem alls. lägger man ner alice i vagnen först är det inga problem, blir lite trångt om saga redan sitter i. men eftersom jag vet om det så lägger jag alltid i alice först :)



det enda negativa jag kan komma på är att jag inte kan ha skötväskan på handtaget. den får ligga i varukorgen, det är nog det enda negativa jag kan komma på just nu. mobil, pengar och sånt har jag i en p&t-hangbag som jag köpte till för ett tag sen. den är så liten så den kan man ha på handtaget utan att den skymmer alice eller är i vägen :)



ja hoppas ni får den snart och att den fungerar bra :)

2010-10-27 @ 21:44:58
Postat av: Sandra

Åååh. vilken fin vagn :D

2010-11-01 @ 10:08:53
URL: http://ohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0