Isabelledagen

Då har Sessan vart 1 helt år i en vecka imorgon! Förra veckan gick otroligt fort, hon firades i 5 dagar, så underbart att få se sin lilla Sessa i centrum, och där trivs hon kan man lugnt säga! Hon fick jätte många fina paket och besök, synd bara att själva födelsedagen gick så fort, vart riktigt sentimental när hon hade somnat på kvällen och födelsedagen var "slut"! Hade ett helt år gott, var min lilla tjej ingen bebis längre, kommer alla år gå så här fort!! Man måste andas och försöka njuta av nuet, av de små sakerna i vardagen! Jag försöker verkligen göra det, har absolut inte haft bråttom att börja jobba, och är så tacksam att jag inte behövt det, att plugga hemma passar mig så bra nu, den här tiden kommer bara en gång då de är så små och jag ska njuta varenda sekund jag kan av min sessa innan hon börjar på dagis i vår<3'

 Vi gick upp före skrutt och sjöng för henne och gav henne en Teletubbie, gissa om hon älskade den! Hon vart nog ganska förvånad över att bli väckt:P Händer väl inte direkt varje dag:P

 Sen kom bästisen Alvin och grattade:)

 Snörerna var populärast och pappren, hmm det kom ut en hel del papper bakvägen dan efter:P

 Första tårtan, vart besviken över den, texten var darrig och den tradiotionella rosen fanns inte, blir inte att beställa från Vallonen i Fagertsa NÅN mer gång, den saken är klar, men god var den och Isabelle var nöjd:)

 Mums     

SÖTASTE LILLA 1 ÅRINGEN<3

   Mös i sacco säcken jag fick av farfar och Ann-Helene:)

 Tårta nr 2, mamma vart stöddig och tyckte den var finare än den köpta:P

 Fika igen...    tredje tårtan

 Jag och mormor

 Denna ponny vart en super hit som jag fick av Jossan:)

     Delar med mig av dockan till Oliver:)

PRESENTER

    

  Fick massa kläder skickade från moster<3  <3

 Vi har bokat en resan hit till våren:) Egypten, all inclusive, lagun utsikt från hotell rummet och 0 meter till privat hotell strand, nja det känns helt okej:P:P


Mamma älskar sin lilla ! åring över allt<3

 Tänk att du vart så här liten min lilla bebis:)
 <3 Och tänk att man kan älska någon så här mycket<3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, tänk att hon är ett år nu.. Ett helt jäkla år. & det var inte nådigt med presenter hon fick :) Vilken lyckodag hon måste ha haft.. Jag skulle inte tvekat med att hugga in på godistårtorna, dom såg så smarriga ut :D

2010-10-06 @ 13:02:13
URL: http://sandrojjas.blogg.se/
Postat av: Caroline - Gravid med plupp!

Åååh tack så mycket! :)

Vilken liten sööt dotter du har!

2010-10-12 @ 20:45:59
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Postat av: Pixie

Men oj vad tiden går fort!

Grattis i efterskott till nu stora tjejen :)

2010-10-16 @ 10:21:54
URL: http://pixiesaga.blogg.se/
Postat av: sofi

Vi åker till egypten om veckor, ska bli sååååå skönt att komma bort lite :)

2010-11-30 @ 11:46:03
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0