Måndag igen!!

Hej hej allesammans, börjar ni se mitt blogg mönster, mån-ons bloggar jag sen händer det inte mycket här, läser knappt ens bloggar längre, har kommit på att det är faktiskt roligare att prata med folk irl:P Men älskar att kolla på bilder, det roligaste med fb helt klart:D

Igår sänkte vi skruttis säng, lika bra det då hon rser sig bara man håller henne i händerna, men det en bitterljuv känsla, min lilla tjej börjar bli ännu större, men vad gör det bara ännu mer att älska:D Så länge hon vill pussas och kramas med sin mamma är jag nöjd:)

Som jag säkert skrivit förrut har hon börjat älska att ligga på mage, hon ålar runt och börjat resa upp sig på knäna:D Man riktigt ser hur frustrerad hon blir när hon inte kommer fram, fast hon sätter fart mot allt hon inte får pilla på så vi har fått satt dit skydd på eluttagen för hon vill gärna vara där och sladdar ska vi inte ens prata om, igår rev hon ner papperåtervinningen också, sötfian:)

Helt amazing väder idag, vi gick ner på byn och träffade Jossorna, gick ner till skolan, vill ju plugga på distans men det verklar bli krångligt, dom trodde de skulle bli svårt att va hemma med skrutt och samtidigt plugga heltid i höst så jag har nog helt bestämt mig nu hur jag ska göra, jag ska läsa 2 ämnen i höst och sen utvecklingsstörning i jan nästa år när skruttis börjat på dagis så jag kan ha praktik och samtidigt börja jobba helg igen:)

Jag och Josefine tog fram trimmen idag och började kapa roccos päls, oj oj vad päls dne hundne har men nu vart det bättre, svalare för han:D

 vart är skruttis!

skruttis tand nr 4 är nu på väg upp nu också:D

 Hej hej

 Vad gör skrutt!









 står på knäna:D stort steg för en liten tjej som gallskrek de 5 första månaderna nästan när hon vart tvingad att ligga på mage:D



 skruttis fick testa att äta sin gröt själv idag, bilden talar för sig själv!

 Skuttis vart så glad när vi gick ut idag i solen:):)

 Soldyrkan



Mitt allt<3


Kommentarer
Postat av: jenny

fy fan såå söt hon är martina!!!de har ni lyckats jävligt bra med!!! MER BILDER TACK!!!!

2010-05-18 @ 11:36:54
URL: http://plastros.blogg.se/
Postat av: Veronica

naw, haha! så jäkla söt hon är!

2010-05-19 @ 16:50:14
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0