måndag den sista maj

Blir ett snabbt inlägg ska sova strax!

Skruttis har åkt på en dryg hosta, hostar när hon ska sova, stackarn!
Om folk försökt nåt mig idag så har jag haft alla telefoner på ljudlös, vart en sån där dag då jag inte orkar prata med nån, tänker inte tillåta mig själv att få dåligt samvete längre av att sätta telefonerna på ljudlös, är det nåt viktigt så ringer jag upp sen, men man behöver ibland inte vara så jäkla nåbar:P

 kladdiga barn är lyckliga barn lr vad är det man säger:P:P och jag som hatat kladd förrut, värsta jag visste men när man är så där söt så får man kladda:)

Har börjat gjort skruttis mat själv, behövde lite kött på bena innan jag riktigt vågat, jag vet att de kan äta de mesta men varit livrädd att göra fel, hur man nu kan göra det men liksom göra maten så den är nyttig:) Köpt på mig grönsaker och frysburkar, tommie tippe har riktigt bra saker måste jag säga, idag fick skruttis moussaka med grönsaker och igår gjorde älskling kokosmjölk kokad kyckling, ris och grönsaker till henne, super gott:) Och nu blir jag så illa tvungen att äta nyttigare också, två flugor i en smäll, och en jäkla massa pengar spar man in på det med:)

Min iphone har jag inte sett ryken av än, jävla sega telia, tre tar högst nån dag på sig! Men tre är ju så kassa på så mycket annat så nåt ska de väl vara bra på:P

 hon har en jäkla stil



så kan det gå när man ska äta själv..

 nästa sked hamnade i håret istället:)

Nu ska jag gosa ner mig bredvid bästaste skrutt, natti natti<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart som tusan du inte ska ha dåligt samvete för att du inte orkar prata i telefon. Jag brukar slarva bort min & sen ha en massa meddelende & missade samtal. Har folk nåt viktigt att säga får dom lämna meddelande :)



Gud så söt hon är :) Kan hon krypa nu?

2010-06-01 @ 20:08:23
URL: http://sandrojjas.blogg.se/
Postat av: Sandra

SJUHUNDRA SPÄNN? Du skojar? vilket jävla kap alltså :) Ja, det skulle vara supertrevligt att ses mästa vecka :D

2010-06-01 @ 20:33:07
URL: http://sandrojjas.blogg.se/
Postat av: Veronica

tack gumman! Ja det känns underbart! :)kan inte du slänga upp lite gravidmagsbilder på din blogg från början till mitten typ, :p är så intresserad av att se hur andras magar var i början :)



h*n är beräknad till den 31 december ;) haha! :p klockren "planering" :)

2010-06-06 @ 20:19:20
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0