Kom tooo mama:P

Mitt tre abonnemang är snart slut, om närmare bestämt 3 veckor, tack och lov, och har varit väldigt bekväm med abonnemang, tänk om man står där med soppatorsk och inte ett öre på kontantkortet!

Beställde iallfall en ny leksak till mig själv, en Iphone 3 GS, 32 gb minne, svart:):) Tyckte dne vita var skit snygg men såg så dumt ut när framsidan var svart, ni blir väl iallfall inte förvånade om jag byter skal till rosa va:P

Har velat haft en iphone ett tag, varför vet jag inte, alla har ju det och jag kan ju inte vara sämre! Nej men jag valde den för jag kommer ringa gratis till telia (älskling alltså), gratis sms, och gratis surf, kan ju inte bli bättre:D

Tack för alla tips om finnarna (om det nu är finnar, tvivlar mer och mer, dom är små blås liknande finnar) tror det har med amningen att göra, har ju börjat trappa ner sakta men säkert, men kör vidare på clerasil krämen ett tag till och ser:) Ska även börja äta bättre annars blir dte att ta till era knep och hårdhandskarna:)

Har haft en helt otrolig bra dag, babycafe sen strosa runt i värmen, inte klaga nu:P:P Men tycker såå synd om skrutt, alldelles svettig i vagnen, måste köpa parasoll till vagnen när vi hämtar rosa trehjulingen i falun om 1 vecka:):) (är ju fredag nu)! Imorrn blir det baycafe igen och älskling ska fiska av sig så kanske man slipper tjatet i helgen om fiske hit och fiske dit!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0