Vatten, stan e full av vatten

Skit kul dag dte var igår, nej skulle inte tro det!

Allt började jätte bra, kanske för bra, medans skruttis sov i vagnen ute så städade jag ur hela bilen medans älskling skruvade med den, han lyckades laga den, skönt för vi trodde vi skulle behöva byta generatorn, va bara en lös skruv:P

Han fixade iso fix fästerna och satte i stolen, kanon, sen skulle vi börja göra oss iordning för dopet, men när älskling klev ur duschen upptäcker vi att dte är vatten i hela badrummet, nästan så mycet att dte börjat välla över till hallen, kunde inte duscha mer då, vi fick lite halvpanik, hur fan skulle vi hinna nu, mitt i allt vaknade skrutt och var hungrig, älskling försökte få undan allt vatten och försöka lösa stoppet, inget gick!!

Skit stressad fröskte jag tvätta klart mig i handfatet i tvättstugan när jag upptäcker att dte blir vart under föttrena, vatten överallt där med, stopp precis överalt!! Vi upptäcker då att vi aldrig kommer hinna till dopet men satsar på att hinna till fikat, får tag i jossans pappa som är snäll och ska komma över efter han fixat med nåt, så vi satte oss ner och väntade, inte så fräscht med lortigt vatten överallt!! Var totalt kaos här hemma, efter några timmar komme jossans pappa och dom håller på lääänge innan stoppet försvinner:) Jossans föräldrar e verkligen super underbara, träffar man dom förstår man verkligen hur Jossan kunnat blivit så underbar som hon är:D

Klockan hade nu hunnit blivit 21 och som ni kanske anar misade vi hela dopet, mår skit dåligt över det, hade verkligen sett fram emot det:( Men får se kort sen från Alvisens dag:)

Älskling brassade iväg och gick ut med nova och kom hem med pizza, sen var dte bara att försöka städa upp allt avlopps vatten, stank verkligen kloak här hemma, vi skurade utan att överdriva golven 10 gånger innan lukten försvann!! Fick skura imorse med, men nu är det rent och nu får inte jag skölja ner nå mer tvättlappar, visste inte att de kunde sätta stopp!

Älskling e och leker "arga snickaren" lr nåt, nej jag skojja han är och hjälper josefine och micke med huset, sen ska vi över till frida, alex och alvin:)


Kommentarer
Postat av: Veronica

menar du "the box" den var helt värdelös!!! haha

2010-03-28 @ 18:14:40
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: jossan

du e verkligen den mest sötaste människan i världen! så himla fint skrivet om mig å mina föräldrar.. =) blev faktiskt rörd å tårögd när jag satt å läste de.. fick lov att läsa uppde för robert.. =) han som hatar bloggar å allt i den vägen.. =)) men han lyssande faktiskt.. =)

gumman, du e verkligen bäst i världen!! 0)) puss puss

2010-03-28 @ 19:39:38
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha okej, skönt och veta att man inte är ensam :p

Ja, det blir nog en söting.. men man vet ju aldrig innan ändå! Fast jag kommer nog tycka det hur den än ser ut :)

2010-03-29 @ 07:02:43
URL: http://matildaullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0