Skruttis 5 månader:):)

Skruttis är nu hela 5 månader, tyvärr fick hon ingen fem månaders dag då det inte fanns nån 29 februari:(



Denna super söta fusk päls är på väg hem till isabelle:):) Helt ny och från new york och jag fick den för under hundringen:):) vilket kap, skruttis kommer vara så söt i denna i höst, med en liten rosa mössa till:)

Imorse kom felicia och hälsade på oss, efter besöket åkte vi ner till bvc, skruttis väger nu hela 7105 gram och är 63 cm lång:) hon fick fem månaders sprutorna också som jag bävat för, blundade när hon fick dom, stackarn, men dte gick snabbt över:)

Vi vart erbjudna svin spruta till henne och självklart sa jag ja, hon ska få den om en månad, vilken jäkla tur att jag fick henne i september för de erbjuder bara sprutan till de som är födda i september och tidigare, och i vår tror dom att den andra svin vågen ska komma, så skönt att hon kommer vara skyddad till den:)


Har precis smällt i mig lite grädde och choklad pudding:)

 skruttis fick testa sina skor hon fått av mostern så hon inte glider så mycket i gåstolen, hon ställer sig upp i den, sen sätter sig och sen upp och ner hela tiden, fast hon går bara bakåt:P:P och blir förbannad när hon kör in i nåt så hon inte kommer nånstans:)

 
Mysigt att sitta och titta på barnprogram på morgon kvisten:)





Kommentarer
Postat av: Issa

Jättesöta skor:-) Gå in på Bobux sida, vi fick tofflor därifrån som Alva hade i gåstolen och som hon även har på Dagis, jättebra:-) Tycker vi iaf:-)

2010-03-01 @ 18:39:29
Postat av: Issa igen;-)

Dom har ett par rosa med en liten krona på, jag tänkte på en gång på Isabelle när jag såg dom, du tycker ju om Rosa:-)

2010-03-01 @ 18:41:41
Postat av: martina

tusen tack för tipset, verkligen hur många små söta skor/tofflor som helst ju vill ha alla rosa:P:P dom måste ju vara perfekt när de ska bli mer aktiva:) allt bra mer dig och lilla sessan:) kramar

2010-03-01 @ 20:55:39
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Issa

Jag är jättenöjd med dom, Alvas första var dom röda med giraff på och nu har hon ett par bruna med rosa blommor på på dagis:-) Ja precis, dom är inge halkiga heller så dom är jättebra när dom börjar resa på sig, så dom inte halkar. Det är bra med oss, vi har varit lite krassliga men nu är det bättre... Med er då??.. Kram

2010-03-01 @ 21:31:23
Postat av: martina

Vart riktigt sugen att beställa, synd att de va lite dyra, men värt det ju för att slippa bulor och sånt:P skönt att höra att ni är bättre, varit förkylda?? här e dte bara bra:) kramar

2010-03-02 @ 12:49:19
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Isabella

Dom säljer skorna i en affär uppe i Sundsvall så Alva har haft tur som har en farmor som köpt i present bägge ggr;-) Men dom är dyr, det håller jag med om.. Ja, både förkylda ,feber, halsen och öronen på Alva:-( Kram

2010-03-03 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0