rosa it is:)

Måste ju matcha skruttis och vagnen i vår så jag beställde denna läckerbit:)

 har en marinblå sån och den är hur skön som helst:)


 denna stolsdyna e också på väg hem, gissar på att jossan kommer gilla den:P:P

ska göra mig i ordning strax och ut och gå sen, hämta ut paket, lanza hårprodukter, frisören skrämde mig rejält om vad det va i schampon från affärerna, visst säkert sälj knep men jag gick på det:) hon saatt lanza produkter skulle vara bra för mitt hår.. men beställde på nätet iställetför att ge flera flera hundra hos frisören, blev iallfall schampoo, leave in och sånt där volym puder som dust it fast snällare för håret:)

skruttis slapp feber denna gång, skönt<3

håller på att verkligen stor städa uppe i sovrummet, tvättmaskninen har gått på högvarv sen i morse..

varenda dammkorn ska bort, har tröttnat eller inte tröttnat men känner att när jag inte får nån hjälp från bvc med isabelles täppthet i näsan på nätterna får jag göra det jag kan själv, fick tips av frida att ha två kannor vatten där inne för att höja luftfuktigheten och har en förkylnings kudde till henne,
visst det hjälper lite! På bvc säger de bara att små barn har så små näsor att det blir täppt när de sover och jag sa att ibland andas hon liksom pipigt på nåt sätt, nästan visslar i sömnen och fick som svar att det låter oftast värre än det är, men sa att jag har astma och allergi och killen har ansträngnings astma, så jag vill liksom att hon ska kollas upp noga och ofta!!

Men får bara som svar att tiden får utvisa om hon har atma och att om hon skulle ha det skulle hon ha det dygnet runt inte bara när hon ligger ner, det stämmer ju för direkt när hon får sitta upp på morgonen försvinner tätheten i näsan!! Men ändå jag vill ju inte att hon ska känna nå obehag när hon sover, om hon gör det! Hon verkar ju sova gott men det skär i mig när jag ligger bredvid henne och hör hur det låter ibland!

Kastade ut rocco också
lr ställde hans säng ute i allrummet, tror inte han lider av det men måste liksom testa att utesluta allt!!!

Kommentarer
Postat av: Annonym

Min dotter va lika, gjorde så hennes huvud del på sängen va lite högre än vid fötterna. Jag la lite böcker under sängbenen. Funkade lite för oss :D

2010-03-02 @ 12:45:12
Postat av: martina

tack så myclket för tipset:):) blir glad över alla tips jag kan få, hört dte där med böcker av flera men vi har vyssan lull grejjer under sängbenen på hennes säng så jag vet inte om jag kan stapla under dom, men ska testa:):)

2010-03-02 @ 12:47:26
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: sabina

Har du provat att ha i koksaltlösning i hennes näsa innan hon ska äta? :)

2010-03-02 @ 18:08:21
URL: http://swilen.blogg.se/
Postat av: Petra

Åååhåå vilken cool stolsdyna :D

Och vilken vikt och längd skillnad det är på våra små :P kul att se!!

2010-03-02 @ 21:34:45
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: jossan

jag älskar den.. =)) hhahaha.. äntligen har de kommti in några döskallar i er hem med.. =)) haha.. =))) vi får gå en annan dag.. =))) pus spuss

2010-03-03 @ 16:58:23
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0