Barnvagnsdjungel

Det är verkligen en djungel där ute med barnvagnar, men har bestämt mig för att lugna mig och verkligen vänta tils jag hittar en vagn som känns 100% bra, har så många krav så det kan ju ta tid, helst ska den vara rosa/lila, trehjuling, vändbar sitt del, SÄKER, stora däck!

 Så kommer inte sälja emmaljungan innan dess för då kommer det bara bli så att jag panik köper en ny som jag kommer tröttna på! Urban jungle och easywalker är jättefina, men tyvärr är inte sittdelen vändbar och det känns väldigt viktigt när hon är så liten! Teutonias vagnar gillar jag, speciellt förra årets rosa vagn, fan att den inte finns med i år!! Nånsom har köpt vagn från tyskland? Mycket billigare där, man kan få en easywalker för 5000 där plus frakt!

Här hemma är det slut på sovmornar, mellan 06-08 är vi numera öppe, SKönt faktiskt:)

 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0