Mitt utanpå hjärta

Är fortfarande nästan lika upprörd över Unga Mödrar, det var precis som bägaren rann över idag, skulle folk super med sina barn skule soc knacka på dörren dagen efter, dags att vi blir hårdare med rökning med, anser jag iallfall, nog om det jag blir bara irriterad så jag kokar när jag tänker på det!

Skruttis somnade precis, trodde jag inte eftersom hon somnade i vagnen när vi var ute och gick! Stina och jag och kidsen va till Karlberg idag till Öppis (Karlberg i Norberg om jag inte skrivit det innan)! Inte lika roligt när vi är ute, mycket mysigare när det är inomhus, nu är alla överallt och de flesta barnen är äldre!

Isabelle har sne nån vecka tilllbaka kommit på efter MYCKET lång tid att man kan ju faktiskt gå framåt i gåstolen och nu springer hon i den, den är trög men vilken fart hon får över, jagar rocco så han knappt får dricka vatten, man får hoppa åt sidan ibland för ont gör dte när hon gör in i hälen på en:PSer så kul ut för hon har armarna ut sne springer hon på tårna, när hon ska "gå2 med mig eller stå vid gåstolen går hon alltid på tå, på öppis sa en av "fröknarna" av vissa barn kan göra så men hon kom bara ihåg en som gjort så:P

  Har fått sovit i 4 nätter nere på grund av målarfärgs lukt, isabelle sover bättre i resesängen kan jag konstatera!





 


 monsterminen, ni skulle hört ljudet hon gör också:P

Åhh vad läskigt det är när mamma inte håller i mig, hon är en liten fegis mitt lilla hjärta:)

 

 

 

   Jag älskar dig Skruttis:)

     

 Såhär får jag göra nu när hon ska sova så hon inte far överallt i sängen, sen så fort hon somnat tar jag självklart bort kudden:):)

Ska kika lite på tv nu sne sova, imorrn kommer mamma hit sen kommer älskling hem, han fyller år på lördag också, hela sverige ska fira han eller:P:P Bara jag som tröttnat på allt bröllops prat tror jag inte:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon är så underbart söt alltså. & hennes monstermin var lite lik Emmy monstermin. haha, vad lustiga dom är. Har hon vågat ta nåt steg med vagnen än? Minns när Emmy fick sin, då satt on sig i den det första hon gjorde. Hon fattade inte att man kunde gå med den :P

2010-06-16 @ 22:33:42
URL: http://sandrojjas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha jaaaaa, hon fnyser som tusan. Hon brukar göra den minen & fnya i telefon, men hon fattar inte att den som är i telefon inte kan se minen.



Jo, Emmy börjar smygtrna med att gå runt sängarna & tvbänken & sånt mellan 6-7e mån. Sen när hon var 8 mån så gick hon. Nu springer hon så fort att jag inte hinner med, så måste köpa ett sele.. För hon går åt alla möjliga håll. Den busen. Jag har aldrig daltat med henne, så det är kanske därför hon lärt sig så fort. Det är lite mer Richards grej & dalta. Haha.



Förresten, kolla på bilden där Isabelle står med vagnen & har pyjamas på sig, kolla frillan där, visst ser det ut som en liten mohikanfrilla. Haha, var tvungen att titta en extra gång ifall ni hade rakat henne på sidorna. Det tror folk att jag gjort på emmy för att hon har mest hår i nacken & mitt på skallen :P

2010-06-16 @ 22:55:44
URL: http://sandrojjas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja det är lite tufft. Man kan lättare göra en tuppkam när dom är nybadade, det är ju så sött.. Men jaaaa, vi lär verkligen ta & ses. Skulle vara kul & se hur Emmy & Isabelle beteer sig med varandra. Hon är jätte hårdhänt när det gäller vuxna, som mig.. Får käftsmällar dagligen. Men när det är andra barn så tar hon försiktigt och skrattar.

2010-06-16 @ 23:12:31
URL: http://sandrojjas.blogg.se/
Postat av: mamma82

Tack =) Hon är 1år och 7mån...

Det är konstigt det där med blöjor, blöjor jag tycker är riktigt kassa tycker nån annan är de bästa... men det beror kanske på hur hon/han är byggd... hur stor rumpa de har och hur breda de är i midjan... Borde ju vara olika så klart eftersom de ser olika ut. Verkar som Libero är mer omtyckt av flickföräldrar och Pampers av pojkar =)



Hur gammal är din lilla? Super söta bilder... speciellt monster-minen, hahaha... Min lilla gör oxå monster ljud, och hon tycker dt eär jätte roligt om man lådsas bli rädd, haha

2010-06-16 @ 23:48:28
URL: http://mamma82.devote.se
Postat av: Petra

hon är så fin, din tjej :D

2010-06-17 @ 07:38:43
URL: http://peetrah.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hur är det med idg idag?

2010-06-17 @ 12:31:17
URL: http://thewholeweek.blogg.se/
Postat av: Lena

Härligt att höra dig som är "ung"själv reagera på det. Då är det inte jag som blivit alldelens för gammal;)Jag tittar alltid på unga mödrar och förfasar mig och blir galen på att det hela tiden röks, av alla, runt barnet ,fattar de dåligt i Danmark???Fina bilder på en liten söt sommar tjej som vanligt har du;) /Lena

2010-06-17 @ 13:19:07
URL: http://www.lenasblandning.blogspot.com
Postat av: sabina

Fyfasen vad söt hon är! :)

2010-06-19 @ 10:17:55
URL: http://swilen.blogg.se/
Postat av: Veronica

haha va söt hon är! :)

2010-06-21 @ 15:11:03
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0