Återbäring

Återbäringen kom idag,vi styrde kosan mot avesta med jossan och köpte en resesäng till Skruttis, en ny stavmixer och ny bh till mig:D







 mina nya skor kom idag:)

 bh´n:) lite färg har man fått:)

 ska aldrig nånsin mer gnälla öve rmin mage, visst den ser inte ut som förrut helt men att den ändu kunde bli så pass platt efetr en graviditet tackar och bockar jag för, det hade jag aldrig ens kunnat drömma om när jag hade min stooora mage förra sommaren:):)

Veronica här kommer lite magbilder, tagna på kvällarna då den var som störst:P

 vecka 6 eller 7

 v9  v10  v 11 magen va helt galet svullen och jag tyckte jag hade enorm mage:P

 v 12  v 12   v 13  v14

 v 15   v 17   v18   v 19  19+5

 v 21, började bli svårt att dölja den här, men ack så mysigt:)

 21+6  v 23+4  24+5  i v 30 va magen som absolut finast, lagom stor:)

 fortfarande liten när jag låg ner, v 30



 v 33

 det är så jäkla overkligt när jag kollar tillbaka på korten att jag haft den där magen, helt sjukt overkligt!!

 v 38, en fotboll placerad på magen:P

 v 39

 och slutligen 39+4 några timmar innan värkarna startade och ett dygn innan världens underbaraste dotter föddes:):) vart lite mer kort än jag tänkr lägga ut, men de va så roligt när jag började kolla igenom alla:D:D

Natti natti


 skruttis gillade resesängen, blir perfekt på nedervåningen så hon kan sova middag i den och sova i den ifall vi kollar på film på kvällarna, hatar när hon ligger uppe och vi sitter nere i soffan!

 skruttis lampa har kommit upp nu också, ett litet steg i rätt riktning där inne:P

Såg förresten massa bal tjejer idag, vart lite till mig, åh 4 hela år sen man tog studenten, vart tog tiden vägen!!! Nej nästa år ska jag ragga (tvinga) nåt litet lammkött att gå med mig så jag får känan mig ung igen:) För vem kunde tro att man skulle sitta här idag med barn, karl, villa, volvo och hund, men känner mig fortfarande som 18 fastän älskling kallar mig för kärringjävel lite då och då:P






Kommentarer
Postat av: Lina

du har jättefin mage NU o under graviditeten :D du har så söt unge ocksåååå! :D

2010-06-09 @ 08:18:42
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Veronica

men gud vilken söt liten "boll" du hade, fan tänk om man kunde ha din dröm graviditet :p



sådär stor som din mage var i v11 så stor är min nu, men tänk på att den sitter på min kropp så den är ju en aningens större, haha! galet, men den sjunker inte efter något.. ;s men de är då bara 1 bebis iof, de vet vi :p tack för att du la upp bilderna gumman pussss!!!

2010-06-09 @ 15:42:38
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

ja kommer lägga upp kort, snart. :) ja tror att de är en liten pojk, det tror alla förutom jonas och hans moster. haha, får se på ul sen, hoppas det syns :) vill veta :p

2010-06-10 @ 16:21:34
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: sabina

Vi har också en resesäng nere.

Tycker det känns bättre på nå vis om man själv är nere :)



2010-06-10 @ 18:26:40
URL: http://swilen.blogg.se/
Postat av: elin

men åhhhhhhhhhhhhh...fy så fuskit o ha en sån skitsnygga mage efter en grav. haha..fuskit annars med.har aldrig haft en sån fin mage nååågonsin

2010-06-10 @ 20:08:22
URL: http://jelinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0