Tand

Hinner bara skriva lite snabbt, mamma e på väg hit och vi ska ut och gå:) Älskling kom hem tidigt idag, redan vid 14:)

En tand är på väg upp nu för isabelle, som bvc sköterskan trodde förrut då:) fast än ser man bara en vit liten prick av den, och isabelles humör e som en tonårings:P igår trodde jag vårtan skulle ramla av när hon åt och skulle ta i och fisa, ajjj vad ont det gjorde och isabelle tyckte de va skit kul, måste vart tanden jag känt:P

hinner inte skriva mer nu ska byta på hjärtat och klä på oss<3

Kommentarer
Postat av: sara

jag vet att det här inte har med ämnert att göra men jag har kollat lite på kort som jag har tagit på mina fransar och jag kan säga att dom växer om man använder eye removern

kolla i min blogg

2010-01-22 @ 23:10:40
URL: http://saraedlund.blogspot.com
Postat av: Sabine

Oj redan en tand1 Spännande:) Men jag kommer ihåg syrran som satt och grät när hennes yngsta son åt och då bet henne, han fick flera tänder jätte tidigt! Så jag hoppas Alice blir tandlös så länge jag ammar:P

2010-01-23 @ 17:18:01
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men vad skönt för snuttan att hon slipper samma elende som emmy.. Emmys tänder har kliats sen hon föddes, och inte en enda tand syns.. 6 då är hon 7 månader nu. Tycker så synd om lilla djuret :( Men som sagt, vad skönt för isabelle att hon slipper det :) Uuuusch, kan tänka mig att det gör ont när hon biter till.. Dom har så staka käkar dom små..

2010-01-26 @ 12:40:06
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0