Släng er i väggen:P

Minifom och sempers magdroppar kan slänga sig i väggen, lr iallfall minifom, sempers e ju okej, men kom ni ihåg att jag skrev att frida visat ett bra trick där man trycker bebisens lår mot magen, och ut kommer MASSA fisar! Iallfall så vart hon gladare efter jag började med det, fast jag visste ju inte om dte var det men jag tror jag är säker nu! I några dagar nu så har hon stretat emot som bara dne när jag ska göra dte, stark som en oxe och dte har resulterat i att hon har fist mindre, skitit mindre, ja ni kan ju gissa vad det ledit till = grinig bebis!!!

Hon har varit grinig mest hela dagen idag förutom när hon sovit så jag tog precis in henne i badrummet och trixade och lurade henne att böjja på bena, ni kanske tror det är skit enkelt fastän hon e stark men dte är dte inte, hon bökar och böjer på ryggen och håler på så man vågar inte göra för mycket så hons ka göra illa sig, lyckades iallfall och fes gjorde hon, och nu är hon som en sol, från att varit ett åskmoln för 5 minuter sen! Hmm sammanträffande!! Måste bero på det:) Nästa barn om dte blir nåt ska jag göra sån mag massage från början, det är en sak som är klar!!

Idag har vi vart till avesta, letat som bara den efter en takplafond till skruttis blivande rum! Hittade ingen som jag föll för, vill helst ha rosa men har sett en söt! Denna

 Fin va, älskling röstade på dne här, lr nu tycker han vi ska vänta och kika i västerås, hmm jag e inge bra på att vänta! Helst vill jag ha en mer stilren!

Tänk vad mycket jag vill ha till hennes rum, men som vanligt räcker inte pengarna till allt, men får köpa det pö om pö, här e ett axplock vad jag vill ha!



denna säng e favvon, men för dyr så det får bli en sån här:

 mammut












  

 e sugen på den här lampan med, men tror det skulle se taikon ut när det är sne tag där inne!!


Imorrn ska älskling och kolla på en fyrhjuling, han har bestämt att han ska köpa en, köpte hjälm idag, hmm karlar är nog inte som vi tjejer, jag skulle nog köpa hjälmen efteråt så jag kunde matcha den:P:P Blir nog bra, slipper man kanske höra att alla andra har leksaker hit och dit och han har bara en båt, bara liksom, det skulle jag vara jävligt glad över!! Men det blir extra kul för gnubert och jossan har köpt en fyrhjuling då kan hon och jag ut och brumma ihop i sommar:):)

 den här vägg texten är bara ett måste, vi satt och kollade på väggtexter, jag gillar såna där gulliga där det står typ; jag älskar dig till månen och tillbaka, gjord av kärlek osv, men älskling tyckte de var urlöjliga och vägrade, han menade på att det är så självklara saker så det blir bara töntigt att sätta de orden på väggen, jag däremot höll inte med!!


hittade ännu mer saker, shit vad mycket jag vill ha, lr hmmm skruttis:P:P drömma får man väl:P








 




Kommentarer
Postat av: jossan

den där texten e as cool.. jag vill också ha den på väggen.. men vart utana tt robert blri apgalen?? robert ringde om hjulingen idag.. han hade "glömt" fråga oss i måndgas vilken färg vi ville ha efter att tillverkarna mailat å frågat. å han kom på de idag när robert ringde så vi får vänta till i början på nästa vecka.. =(( men emn.. jag ska köpa hjäöm efteråt.. vi komemr ju få en svart så jag ska ha en rosa hjälm. lr en med döskalle på å den e vit å svart.. har redan kollat ut den.. =))) har dock ingen bild på den.. finsn hos han som vi köpt hjulingen av.. =)) puss puss

2010-01-15 @ 20:53:49
Postat av: Victoria

Om ni ska döpa henne lr ha namnkalas kan ni ju önska lite saker till hennes rum ;)

Vi ska ha väggord i Emmys rum i nya huset. "Underbar & Älskad" ska vi ha bredvid hennes säng. Lägger in bilder sen på fb när huset är klart men det dröjer ett par månader till :) Kramar

2010-01-15 @ 21:06:12
Postat av: Evelina

Vi har kört sån magmassage på Vincent ända sedan han kom, men det är inte många ggr det hjälpt. :( Men skönt att det fungerar för er! :)



Skulle köpa en sån där söt svärburk (men i svart/grått/vitt) för ett par veckor sen, men det fanns bara rosa kvar. :/ Dom är SÅ söta! Nog för att här hemma kommer det bara vara jag och Patrik som får stoppa i pengar, men, då blir ju prinsen rik iaf! :)

2010-01-15 @ 21:58:56
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: Linnea Storm

Blir jobbigt sen om ungen inte gillar rosa... :p

2010-01-16 @ 09:18:37
URL: http://emmalinneastorm.blogg.se/
Postat av: Madde

jag hör en fyrhjuling här utanför nu. kan han ha köpt den måntro? :P

2010-01-16 @ 17:08:31
URL: http://innankotten.blogspot.com
Postat av: Mickis

Minifom va super tyckte jag till Nekisha, hon hade väldiga problem, men man måste ge väääldigt mkt.. Hon tålde Aldrig någon mat av semper eller något över huvudtaget från dom, för starkt för hennes lilla mage.. Hoppas det blir bättre snart. Kram

2010-01-17 @ 20:03:01
Postat av: Jessica

Eller så köper du Ikeas säng, Trofast eller Leksvik (utdragssängar), lite färg, träkulor, spånskiva till att såga ur prinsesskrona av och så blir det en sån där fin prinsess-säng :D

En gammal byrå på secong hand, målar den i samma färg och så har du en sån där byrå!

Biliigt och bra! :D

2010-01-18 @ 18:27:35
URL: http://agni.blogg.se/
Postat av: martina

hje mickis:) ja hoppas dte jag med, på isabelle funkade minifom inte alls! Vad skönt att dte funkade bra på henne:):) kramar

2010-01-22 @ 10:50:14
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0