Sjuklingar

Har inte skrivit för jag har varit/är sjuk, och nu har isabelle också blivit sjuk, fökyld:(
Hon hostar litegrann och snorar lite men har fått feber nu också:(:( Stackars mammas hjärta, ringde sjukvårdsupplysningen och de gav oss massa bra råd, så länge hon inte blir hängig och så så var dte ingen fara, och hon är mestadels glad,s over, kissar och äter så det är bra:) Men dte är så synd om hgenne för vi skulle försöka låta bli att ge henne alvedon så kroppens immunförsvar får ta hand om dte själv och hålla henne sval, men iblnad fryser hon så mycket att hon blir knottrig överallt:(

Ska gå och tempa henne nu, sist hade hon 38,8, från att ha 37,1 imorse:(

Trodde aldrig jag skulle få sån panik i hela kroppen den dagen hon skulle bli förkyld,få feber, vill bara gråta men måste föröska vara normal för hennes skull annars känner hon bara av min oro!

Mammas älskade älskade lilla hjärta:)

Kommentarer
Postat av: mammamelle

hej hej,tack=)

ne jag har klarat mig undan bristningar fast jag blivit stor hehe så jag har väl bra skinn/gener=))men ännu kan det ju dyka upp några men jag tror inte det=)

ajj det lät inte kul å bli klippt men jag vet att de hellre gör det än att man ska spricka sönder fel så ja vi får se hur det går=) blev 3 små stygn sist så men jag hoppas på att man slipper spricka denna gång=))

krya på er å hoppas hon mår bättre idag=)

kram

2010-01-05 @ 11:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0