Lukten=löst!

Fick nog igår effter att jag pinat mig i lukten och duschat så jag tog duschslangen och sprutade ner hela badrummet sen skrubbade jag väggarna igen, och idag luktar det tametusan inge kiss:):) Skulle vara jäkligt intressant att veta vart det var och VEM jag ska skylla på:P:P Fast jag pratade med jenny och när det vart sånt här väder, kallt, varmt kan avloppen stinka!

Strax ska jag och isabelle ut och gå med josefine och jenny och hundarna, efter promenixen ska vi till bvc:) Måste köpa mer magdroppar och mat också, och en liten lakrisnapp påse:)

Har börjat lagt mig tidigare på kvällarna och börjat gått upp tidigare, sakta men säkert ska jag (vi) bli morgonpigga, för nu sover vi bort förmiddagrana när älskling e hemme, och isabelle hon hon verkligen ärvt vår morgontrötthet, inte för att jag klagar över det:P

Har velat lite fram och tillbaka om huruvida isabelle ska fortsätta sova med oss eller i sin säng, det går ju faktiskt hur bra som helst att få henne att sova i sin säng, men jag tycker det är så mycket mysigare att ha henne bredvid mig och smidgare på nätterna då hon fortfarande tuttar flera gånger, ska nog ha henne i vår säng tills jag inte helammar länge, dvs tills hon är 6 månader, tror ni jag kommer få det jätte svårt sen ju längre jag väntar!

Ni som haft era bäbisar i samma säng, hur länge hade ni det??
Förresten nån som vet om babybassängen i avesta badhus är öppen för allmänheten på lörda, jag och jossan tänkte åka och bada med isabelle då<3

Kommentarer
Postat av: Marielle

jag tror inte det kommer vara något problem att få henne att sova i egen säng bara för att ni väntar ett tag till. gör det ni tycker känns bäst, vill ni ha henne i er säng ett tag till så gör så :) när de är så små lär de sig nya vanor ganska så snabbt.

vi hade inga som helst problem att få saga att sova i egen säng i eget rum när vi kände att det var dags för det. före det så sov hon i vår säng eller i vagga bredvid vår säng.

2010-01-20 @ 14:17:39
Postat av: Sandra

Petilögon, bambiögon, you name it. Sött som fasiken är det :) & tänk vad vackra dom kommer vara när dom blir större våra små prinsessor :)

2010-01-20 @ 14:57:45
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Det stinker i vårt badrum oxå på vintern ibland... det gjorde det även i domarhagen om du kommer ihåg det? Det är nåt med rören... men det luktar vidrigt!! så nej de e ju inte så trevligt... fast de brukar försvinna efter nån dag... skönt att de är bättre nu :)



(usch va liten text de va här... ser knappt va jag skriver ^^ )

2010-01-20 @ 15:13:36
URL: http://retroinstyle.blogg.se/
Postat av: Madde

hej



ring till badhuset och säg att ni hade tänkt att bada. då är det inga problem. ring samma dag ni ska dit =)

2010-01-20 @ 19:36:02
URL: http://innankotten.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vi har ju precis börjat lägga Eira i egen säng och det har gått bra, men då äter hon ju heller inte på natten - oftast. Brukar flytta över henne efter morgonmålet. Jag tycker du har en bra plan. Det gäller ju att göra så bra och bekvämt för sig som möjligt om nätterna. Om det funkar att sova bredvid varandra så tycker jag du gör helt rätt!



Är Isabelle fortfarande gasig i magen?

Sedan vi slutade med alla droppar har Eira blivit mycket lugnare i magen. Vår bvcsköterska sa att det ibland kan blir för mycket av de goda bakterierna och då kan det vara värt att göra ett uppehåll ett tag. Det är ju alldeles säkert olika på olika barn också.



Ta hand om er, kram

2010-01-20 @ 20:16:56
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com
Postat av: Felicia

det är öppet. brukar vara det :)

2010-01-20 @ 20:40:47
Postat av: Sabina

Vi hade Nellie sova vid oss dom första 2 eller 3 nätterna bara sen om hon varit dålig. annars har hon sovit i sin säng :)

2010-01-21 @ 09:03:33
URL: http://swilen.blogg.se/
Postat av: martina

hej marielle:):) hoppas dte kommer gå lika bra här hemma när dte väl är dags, när mamma är redo:P:P Ja precis de är ju ständigt med om nya intryck så dte borde inte vara nåt större problem, men dte är så drygt att familj och killen tycker man ska göra på ett speciellt sätt:( kramar

2010-01-21 @ 11:44:00
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Pixie

Samira sov oftast i sin säng när hon var bebis men vaknade hon o ville äta på natten fick hon också sov kvar hos mig. Nu sover hon dock mest i min säng men så länge hon och jag sover okej känns det som om det inte gör något. Allt går i perioder och trygghet är nog det viktigaste och inte vad andra tycker eller gör =)

Hon är iaf riktigt söt lilla Isabelle!

2010-02-01 @ 22:03:26
URL: http://pixiesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0