Ingen fara på taket:)

Har vart till farbror doktor nu och han klämde, stackarn får betalt för att klämma tuttar:P Han trodde knölen hade nåt med amning att göra, han sa att han va säker till 99 ptocent att de inte va cancer men va knölen inte borta nästa freda så ska jag dit igen:) Hoppas den försvinner nu bara:)

När vi kom hem igen sov vi middag, varken ja lr isabelle e van att gå upp kl 8 så vi däckade av rätt fort:)
Tycker det är dåligt att man inte får ta in barnvagnen på vårdcentralen heller:( Lämna den i entren känns mindre kul, men jag bubbade med mig liggkorgen så ingen e och pillart på den.

Det är tametusan hundskit överallt, längst hela gångvägen, usch vad äckligt.



 Min goding:) Lr våran goding, måste sluta tro att hon bara är min:P

Älskling ska strax börja bege sig hemmåt, han orkade inte springa in på ikea, förstår han, får skjuta upp det ännu en gång, men har äntligen tagit tag och rensat hennes kläder så ett tag till kan vi ha dne lilla byrån, hur gör ni med första bebiskläderna, jag kommer vägra göra mig av med dem, iallfall upp till strl 62, aldelles för sentimentalt för mig, spara spara:P kommer nog spara det mesta med närmare eftertanke:)

Isabelle ligger nu och skrattar till prästens lilla kråka och tittar nyfiket på skärmen, hon e så nyfiken att hon knappt har tid att äta längre allt annat är mycket mer intressant som händer runt omkring:)

 

Kommentarer
Postat av: Marielle

jag har sparat alla sagas kläder. står 4 fulla kartonger och en massa pappkassar med hennes kläder i klädkammaren. vägrar slänga/sälja dem, haha :)

2010-01-14 @ 14:58:06
Postat av: Gittan

Jag sparar alla kläder i flyttkartonger...har inte hjärta att göra mej av med dem...så vet man ju aldrig...kanske blir fler bebisar =)

2010-01-14 @ 16:45:39
Postat av: Sofia Persson

De e klart man ska spara bebiskläder:) de e ju minnen :):) Du såg ju mina kartonger med kläder..hihi :P Sköt om er..kram Sofia

2010-01-15 @ 10:58:14
Postat av: martina

Svar; Hej sofia:):) ja eller hur, skit samma om dte tar plats, platsen är ju tusen gånger mindre värd än minnerna kläderna bär med sig:):) hhii ja du har ju köpt på dig mycket mer än mig:P:P desamma, håller alla tummar och tår tills på tisdag:P pusss

2010-01-15 @ 11:47:38
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: martina

svar; hej marielle:) har du spart allt:):) nu måste ju jag också spara alla kläder:P kommer heller aldrig kunna sälja dom, dom är ju liksom hennes, ingen annan unge förutom om jag får en till ska ju ha dom:):) allt bra med dig och sessan:)? kramar

2010-01-15 @ 11:49:14
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: martina

Svar; Hej gittan):) precis så är jag ovkså,blir sentimental bara av vetskapen att skruttis aldrig mer kan ha just dom kläderna:) ja precis den enda som skulle få ha dom e ett eventuellt syskon:P:P kramar

2010-01-15 @ 11:50:21
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: karolin

Vad skönt att det gick bra hos läkaren! Lika bra att kolla upp sånt man är misstänksam emot ifall att det skulle vara nåt!



Kram

2010-01-15 @ 16:15:22
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: Gittan

Haha...känner verkligen precis lika...känns så hemskt att just hon ALDRIG mer kommer ha dom kläderna...och samma här...det är endast ett syskon som kan få ha dom...stackarn bara om det blir en pojk nästa gång...mycket rosa blir de=)

2010-01-17 @ 23:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0