Helomvändning

Sitter uppe och väntar på final matchen mellan usa och canada, inte för att jag är särskilt intresserad men är inge trött så då kan jag lika väl va uppe med älskling:P

På eftermiddagen fick skruttis feber igen, inte lika hög, men man kan aldrig märka på henne att hon är sjuk, ho är super glad hela tiden, skrattar och ler konstant! Hon har verkligen gjort en helomvändning sen i fredags kväll, från att ha grinat minst 20 gånger per dag utan att överdriva och grta typ varje kväll så är hon glad hela dagarna, hon har gråtit max 2 gånger per dag de senaste dagarna, idag har hon varit glad sen hon vaknade, hon skrattade till och med när jag använde näs fridan på henne och nässpray och det är dte värsta hon vet, hon brukar gallskika!

Undrar om dte kan bero på att jag börjat trycka hennes lår mot magen så hon fiser, fridahar lärt mig det! Eller om dte har och göra med att hon är över 3 månader nu, igår så trodde vi att hon var så glad för att hon var flummig när hon hade feber men likadan när febern försvann:) Bara att hålla tummarna att detta håller i sig:):) Då kanske man kan åka hem till folk lite mer, tycker det är jätte jobbigt at va hemma hos andra och hon blir jätte ledsen, man vil ju inte sitta med tutten framme hos folk en hel kväll:)

Hon sket ner migidag ocks:P:P Skulle byta blöja då skiter och kissar hon först ner skötbordet, se jnärjag ska börja ta reda å det skjuter hon bokstavligt talat ut skit på mig:P:P Älskling höll på att skratta på sig!!

Vi har sett Gudfadern 2 också lite svårare att hönga med på men jätte bra den med:) Nu är det bra kallt ute, över 20 minus, det gör seriöst ont i hela näsan när man gpr ut, bara ilar! Det ska väl bli26 minus imorrn har jag för mig!!!!!

Älskling har hållt på att kaga sitt x box 360 nu hur länge som helst, han har prövat ALLT och idag kom han på lr han såg på nätet att man kan stoppa in dte i ugnen, ja dte är sant, då skadet funka sen, jo tjena, närälskling skulle ta ut det ur ugnen tog det eld så nu är det helt förstört och längt, ett x box för flera tusen, och så har han betalat 2000 fr chipp till det också, snakka om att kasta pengarna  sjön lr ska jag säga ugnen:P:P

helt slut var lillpluttan här

skruttis var väldigt skeptisk till vattnet!
å in i munnen



<3

<3 <3

bye bye x box, tur att han både playstation 3, wii och vanligt x box annars hade han nog gått under:P spelnörden nr 1:)<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha å herregud jag hade aldrig vågat lagt något så dyrt i ugnen. :-D Synd att det inte fungerade. :/



Vad söt hon är lilla tjejen! Visst är det gosigt nu när de börjat få fettvalkar på armar och ben? :)

2010-01-06 @ 09:59:18
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: jossan

hej gumman! nu va de super länge sen i gjorde nånting.. =(( du kan väl komma upp hit när du ändå har vägarna förbi här när du e hos frida å alex.. =) puss puss

2010-01-06 @ 11:19:27
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-01-06 @ 15:41:10
Postat av: syrran

när ska du gå ut på Skype????

kram

2010-01-06 @ 19:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0