Fly förbannad!

Jag är så jävla arg nu att dte finns inte, fick mail att jga ska hämta ut mitt paket med barnstolen, tar mig ut i halv storm väder! Kom knappt ut från uppfarten, ser till min förvåning att paketet är väldigt litet! I dte står dte att stolen är rest noterad!!!!! Alltså slut, jävla idioter, dte kunde de inte sagt tidigare! Skulle ringa dom och skälla, då säger en telefon svarare att dte bara går att maila, ska maila dom, då går det inte!!!!! Jävla bluff bolag! Beställ aldrig från pippilotta.se, och idag såg jag att de har 75 % på allt, hmm undrar varför!!!! Fitt företag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

På pippilotta.se:



Fel på vår mail!

2010-01-26

Vi har haft fel på vår mail och svaren vi skickat senaste veckan kommer inte fram till alla mottagare.

Vi jobbar på att lösa detta så snart som möjligt-ni behöver inte maila på nytt då det inte är fel på vägen till oss utan från oss...

Beklagar detta tekniska missöde och tackar för ert tålamod.



Vänligen

Pippilotta

2010-01-27 @ 18:41:27
Postat av: Ullis

Vad lustigt att PippiLotta tar sig tid att svara i bloggen. Fel på mailen ? Hur många har ni sagt det till? Jäkla skitsnack, NI måste väl veta att ni inte får fram varorna hälften så bra som andra företag får ? Finns ju ffs en hel tråd om era misslyckanden på Familjeliv.

Är ni ens med i "TryggEhandel" längre? Hmm

2010-01-28 @ 16:12:51
Postat av: martina

hej ullis, ja visst är dte lustigt!! har försökt ringt dom flera gånger varje vardag nu men inge svar:(:( så dålig stil!! nej får jag inte stolen då tänker jag aldrig mer handla därifrån! kramar

2010-02-02 @ 12:17:16
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0