Det ska börjas i tid!

Igår kväll fick jag och isabelle besök av frida och alvin:):) Vi fick några supersöta kort på dem ihop, så kul att ha kort på dem ihop som vi kan visa dom när dom blir äldre och tycker vi är pinsamma:P:P Isabelle betedde sig mest som dne lilla bitch hon är:P vände sig bort och såg mest stöddig ut:P:P Alvin gav mig dte sötaste flörtleendet jag sett, precis som när joey från vänner säger "how are you doing" så jäkla gulligt:P:P

 mm vilken smarrig hand du ser ut att ha:P

 om du ska se min ska jag få se din också:P

 ska vi hålla handen?

 alvin e en riktigt charmör:P

 det ska börjas i tid!

     hihi där tröttnade isabelle på allt tafsande:P:P hur söta får man vara:):)

Ska ta och betala räkningar nu sen får vi besök av felicia och bethina:) skulle behöva baka lite, fyller ju år imorrn, fats har nog mest förträngt det, haha:P


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha jag dööör. det var då det söööaste :)

2010-01-27 @ 18:04:17
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0