Ååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!

Såg att dte ringt ett konstigt nr till mig så jag kollade upp det och dte var stället jag beställt rosa lampan ifrån, ringer upp och vad säger de, att rosa lampan var slut!!!!!!!! Fan jag som letat och letat och ville verkligen ha den, hon skulle va snäll och gå igenom lagret och kanske hitta nån, de hade lila kvar, men det hjälper ju inte mig! Om de hittat nån tills helgen får vi åka och kika i västerås, nisses har ju fina lampor:)

Man vet ju aldrig jag kanske hittar en mycket finare där:) har sett i en blogg en suuuuuuuuuuper fin ljusrosa hänglampa som va därifrån:)

Vad skönt det är ute, måste va plus nu:) Hämtade ut ett paket på ica, en super fin lila vinteroverall tilll skrutt från tradera, typ använd två gånger, verkligen jätte fin ser helt ny ut:)



 fin va:):)

Min mormor var skapligt förvånad när jag sa att jag brukar köpa kläder och saker till skruttis på tradera, trodde hon inte om mig:) Trodde inte jag helller innan skrutttis kom, då skulle allt va nytt, men man e bara dum om man köper allt nytt, för dte är dyrt, riktigt dyrt med barnkläder, och just nu växer hon ur dte super fort, blir skillnad när hon är äldre då kommer jag nog köpa allt nytt, 91 kr gav jag med frakt för denna overall och ja va verkligen ute efter en lila och strl 68, fast den är super stor, på overaller har hon bara 56 än, 62 är fortfarande stort som gatan, mysko!!!

i torsdags eller i fredags upptäckte vi att det började lukta kiss i badrummet nere, tänkte att det är kanske efter skruttis kissat på skötbordet och dte hamnat i nån vrå! vi gjorde rent ALLT, hela skötbordet, hela toan, dusch kabinen, golvet, väggar, mattor, ja allt och vad har hänt, jo lukten har bara blivit värre, går inte att gå in där idag ens, dörren måste va stängd och det har börjat satt sig i handukar och dylikt, så äckligt!!! Har tagit ut sånt som inte går att tvätta! Och jag som sa till älskling för inte allt så länge sne att de va onödigt att köpa ett till skötborde uppe, DET VAR DET INTE!!!
Det luktar seriöst värre än en bajja majja!!! Måste ju komma från avloppen, finns ju inge mer att göra rent!!

 stink badrum:(:(

Och knölen e inte borta än i tutten:( Men ändrade tiden till doktorn till måndag så lipper jag ha med skruttis bland alla som är sjuka i väntrummet, då får hon va hemma med pappa:)

Lite mobil kort

 färgade ögonbryna igår så kan inte gå ut utan mössan, kladdar bara på sen ser det galet ut i flera dagar:P




 Älskar dig skrutt:)





 Du gör mig till världens lyckligaste mamma<3

 Det finns absolut ingenting i hela världen som kan göra mig så glad som när du ler:)






Kommentarer
Postat av: mammamelle

hihi ja jag hoppas smärtan kommer tillbaka haha=) ja visst blir man,så jäkla besviken å deppig=(

jag kan tro att du bara är skinn å ben ,inte gick väl du upp så mycket heller?en annan har gått upp 18 kilo nu=( men jag vet att amning är väldigt effektivt hehe=))det börjar bli bra tungt nu,eller tungt å tungt,har kännt sådan värk i bäckenet de senaste dagarna igen=(men sen är magen så stor å i vägen=/ men bm imorgon så,få se om hon kan reta igång det lite=)))

ha det bra kram kram

2010-01-19 @ 19:33:38
Postat av: jossan

vi får kolla badhuset.. =)) har precis kommit hem från jobbet.. å imorgon jobbar jag 13-20 å på fredag 10-18.30 sen e jag ledig jag med.. =))) puss puss

2010-01-20 @ 15:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0