Tisdag

Summerar helgen lite snabbt

Fredag: Va ganska sliten efter migränet så det vart inte mycket gjort, lite städning, men när älskling kom hem vart dte panik att göra tårta, fick besök av svärfar och ann helene, sen gjorde vi inte så mycket mer:)

Lördag: Fick besök på morgonen av älskling morfar och ingrid, gjorde sen en ny tårta till nästa besök som va svärmor och erika, mamma och nicke:) Senare på kvällen kom josefefine och micke förbi, spelade poker hela kvällen, älskling vann som vanligt hela tiden, men nu har han lärt mig lite knep! Tack alla för alla fina presenter:)

Söndag: vi begav oss till avesta, rättare sagt hem till rajje och firade alexander som vart hela 6 år, shit vad tiden gått fort, han var nästan exakt lika liten som isabelle är nu när jag och micke träffades:) Storhandling innan hemfärd, som var behövlig!!
Sen kröp vi upp i soffan resten av kvällen, älskling och isabelle gaddade ihop sig och skulle prompt se på fotboll, när isabelle kollar på fotboll är det som man inte ens existerar:P

Måndag: Vi skulle ha åkt över till avesta igen men bestämde oss för att ta det lugnt och ha en film dag, såg några filmer, the road, stenhuggaren, och en som jag inte kommer ihåg namnet på, alla var riktigt bra:)

Jaha och nu är det tisdag igen, veckorna rullar på lika fort som vanligt, varje vecka sitter jag och tänker, har dte redan gått en vecka, helt sjukt fort!!

Vi har kagt isabelle i sin säng varje kväll nu och hon har somnat utan problem, har vikt hennes vagntäcke och hon ligger och stirrar och gosar med den tills hon somnar, sen när hon vaknar(nästan exakt efter 2 h) får hon komma över till oss, märkt att det är jag som lider mest:P Vi har bestämt att vi ska göra som rutin att först blir dte mat sen godnatt saga sen somna i sin egen säng varje kväll så vi får in lite rutin:)
Undrar vad man ska hitta på idag då? Är inte riktigt på humör att göra nåt spec, imorrn ska vi till avesta iallfall, ska ombesikta volvon och träffa mamma:) blir nog att hälsa på emelie innan det också:)

Skulle behöva ta mig ner på byn och köpa lim, sånt där lim man hade i skolan, har köpt ett album med vita blad till isabelle som jag ska klippa och klistra i, skriva allt från början, typ om när jag vart med barn och skriva ut inlägg från bloggen, har skrivit brev till isabelle med, tänkte göra den mer personlig än hennes mina första år bok:)

det är så kul med smakportioner, isabelle är verkligen matglad, som om vi inte visste det redan:P:P Nu har hon lärt sig att om hon öppnar munne får hon mer så hon ser ut som en fågelunge, sväljer maten snabbt sen gapar stort efter mer:P Får hon inte mer blir hon grinig, undrar om hon kommer bli lika glad att äta potatis och broccoli när hon blir äldre:P

Februari nu också, våren närmar sig med stormsteg, har nog aldrig sett fram emot en vår/sommar som denna<3

 meeer mat

 här sitter jag bra hos pappa och kikar på fotboll:)

 Så fina bambiögon<3

 Samma sak här, fotboll på tv´n:P Mammas hjärta<3




Kommentarer
Postat av: Sabina

Hon blir 8 månader den 16 :) Så det bara rusar iväg :)

Om det är limstift du menar så avråder jag dig, fäster inte bilderna alls nå bra, så vanligt hobbylim är bättre :) jag fick limma om nästana lla mina kort när jag hade stiftlim. vilket inte var så skoj. :P



2010-02-02 @ 17:54:53
URL: http://swilen.blogg.se/
Postat av: jossan

hon e väl för söt!! =))) så himla go..=) imorgon jobbar jag 10-18.30 torsdag jobbar jag 7.30-16 tror jag å på fredag e jag ledig då jag går ut natt fredag-lördag. ska då ut å gå med svärmor å sen sova.. =(( men annars har jag inget för mig i helgen.. =) va ska ni göra? vi kanske ska ha middag med svärfailjen som inte blivit av än men får se.. =) puss puss

2010-02-02 @ 19:06:01
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0