Torsdag

God kväller gott folk! Dagen började med att svärfar knackade på dörren 07,45!!!!!!!! Så tidigt har jag inte gått upp sen, ja hmm jag kommer inte ihåg, pallrade mig upp och åt frukost, väckte isabelle som gärna ville sova vidare:P Vi drog iväg till babycafet i all jäkla snö, jag börjar tröttna!!! Vi mötte upp frida och alvin, fikade och sjöng, inte så många som pallrat sig dit, men dte var lugnt och skönt, sist vi va där va våra bäsar små mjölpåsar och nu satt dom där mitt emot varandra i varsin matstol och lekte med sina saker<3<3

När jag kom hem fick jag se hur taket kommer bli, inte klart än men shit vad fint det blir:) Imorrn blir det klart sen på lördag blir vårt sovrum listat också! Bilder kommer då:)

Sen drog jag och isabelle hem till jenny och chili, vi lagade lite mat, fläskfile och strips, mumma, sen skulle vi se på film men dte tyckte inte isabelle utan hon tyckte dte var roligare att gråta, sa till jenny att när jag klär på henne och sätter henne i bilstolen och hon vet att vi ska hem så kommer hon bli tyst, OCH jag hade rätt som vanligt:P hon blir så nöjd och belåten och jag är tvärsäker att hon vet att vi ska hem! Film en annan dag gumman!

När jag kom hem igen hade jag fått ett väldigt sorgligt sms, tårarna bara rann! Ibland kan livet vara bra orättvisst! Jag hoppas att jag aldrig behöver hamna i en liknande situation, tänker på er<3

Imorrn kommer älskling hem också, han lät inte sådär super sugen på att åka genom västerås och stanna p¨å ikea och köpa matstol, defenitivt kört nu med rosa stolen då de gått i konkurras, suprise suprise!! bittert bittert!

Men ska måla den med rosa plastfärg:) suprise det också va:P:P Men idag hade faktiskt isabelle bruna och beiga kläder på sig, de ni:P





 babycafet

 sötnosarna<3

mums med en stycke hand<3

 <3

 du och jag skrutt<3

Du är lycka, du är kärlek och du är MIN dotter<3

 ett stycke mamma


Kollar på Allt för Martin på svt, riktigt bra och sorgsen dokumäntär!

Natti natti allsammans, ska snart gosa in mig bredvid sessan och ligga och lukta på hur underbart gott lilla hon luktar,behöver jag ens säga att vi saknar pappa<3<3 men imorrn är ställningen återställd igen<3






Kommentarer
Postat av: johanna

så underbart söt=) kom hit och fika nån dag oxå ju=) kram

2010-02-05 @ 11:23:29
URL: http://theoochwillesmamma.blogg.se/
Postat av: Pixie

Huvudsaken med barn är verkligen tryggheten,n alltid =)



Jo vi har fått riktigt fina prinsessor, vi ska verkligen vara stolta :D



Förresten, har ni köpt matstol nu? Annars har jag en vit från ikea som ni kan få, den står bara i mitt förråd, det är en antilop stol men jag har ingen bricka kvar :/

2010-02-06 @ 11:12:47
URL: http://pixiesaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0