Tisdag

Dröjjer längre och längre mellan inläggen nu har jag märkt! Fullt upp! Idag ska vi på hjärt pch lungräddning för bäbisar, skulle haft barnvakt under de 2 timmarna men klarar inte av att lämna bort henne så hon får följa med:) Kommer bli riktigt lärorikt tror jag, nånting som alla småbarnföräldrar borde, kunna, anser jag!!

Sen efter det blir det promenix med frida och alvin, har börjat tagit tag i promenaderna igen, igår vart det två, så mycket roligare att gå när solen skiner och våren väntar bakom hörnet! Det funkar jätte bra att ha isabelle sova halva nätterna i sin säng, börjat lagt henne vid 21 också, perfekt för då vaknar hon 08 på morgonen, man får ut mycket mer av dagen verkligen, och framför allt får man mera ljusa timmar!

 mammas hjärta<3

 sötnosarna:)

 Hoppas ni också hade en super mysig alla hjärtans dag, själv spenderade jag min med mina två hjärtan<3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vart har ni varit på hjärt-lung? Jag frågade vår bvc tant om det men hon sa bara att vi kunde ta det lite snabbt efter ett besök hos henne..men jag tror inte det skulle ge lika mycket som att kanske få prova på små dockor. :/

2010-02-16 @ 14:12:54
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är någonting som alla borde få lära sig, vare sig man e förälder eller inte.. väldigt mycket okunskap o HLR.. när jag började jobba på sahlgrenska fick jag först lära mig det.. för vi har även barn på vår avdelning.. fick inte lära mig det när jag läste till usk.. bar vuxen HLR.. o göra det på att barn skulle göra mer skada än nytta... alla borde få lära sig det.

2010-02-16 @ 16:56:11
URL: http://supermalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0