Snart gott folk:)

Imorrn kommer svärfarsan hit och ska börja med isabelles rums tak, om nån missat det ska fulfurun bort och det ska bli vitt:) Sen är det bara hmmm... 9 rum kvar som ska få vitt tak, om vi ska vara realistiska får vi väl ta ett tak per år:P
Är riktigt glad att det börjar hända nåt därinne, sen är det bara nytt element, nya uttag och en vägg soms ka målas! Vårat sovrum ska också blir klart nu, alla lister har legat i gästrummet och dragit åt sig, hade ingen aning att lister skulle ligga ett tag innan de sätts upp, men nu vet jag! Längtar verkligen tills jag får sätta upp gardiner där inne och få blombrädor, inte en dag försent:) Tur att man har så bra svärföräldrar som man har:)

Medans det målas ska jag och isabelle på babycafe med frida och alvin, sen följa med dom hem, kan ju inte vara hemma på några timmar pga av lackfärgen!

Idag va vi över till avesta, gjorde stan med emelie, hittade en klänning, en stickad och tröja och ett par strumpbyxor, TILL MIG själv! Behövligt:) Sen följde mamma med och ombesiktade bilen och dne gick igenom:) No longer körförbud:) Kom hem till en glad hund som tror att man varit borta ett halft sekel varje gång man lämnar han!

Ska ta och passa på att stryka ett par gardiner medans isabelle sover och sen se klart på paradise hotell, spännande:):)


Mamma älskar sin skrutt obegränsat mycket<3 När man inte tror man är kapabel att älska nån mer så ler du som bara du kan och man förstår att denna kärlek bara kan växa sig större, större än allt annat:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0