Onsdag

God kväller, egentligen skulle jag sovit för länge sen när jag var trött men men som vanligt stannar man uppe liiite till och vips så är man pigg igen! Idag har det hänt en del saker, inget som jag tänker gå in på här, men har vart i avesta iallfall! Sen på kvällen mös vi framför några avsnitt av two and half men, dte är verkligen vardags lyx att ha hemma älskling:)

Har börjat märkt mer och mer vilka som är ens vänner eller rättare sagt vilka som inte är det sen jag fick barn, nu är man inge rolig nå mer, man festar inte, man är helt enkelt ointressant i folks ögon! Känner att jag inte orkar bry mig eller lägga ner energi längre ens, för mig var det det absolut största i mitt liv att få isabelle<3 Ähh från och med nu bryr jag mig inte, jag vet vart jag har folk, och de vet säkert vart de har mig med..punkt..

Älskling har tagit upp 360 till sovrummet så han ligger här och spelar för fulla muggar, han lyckades laga det efter många timmar och många svordomar och väldigt många lösa skruvar:P:P Alltså inte dte brända x boxet utan det trasiga han fick köpa av Kim:)

Nej nu blir det att mysa ner sig bredvid de två finaste jag har<3


Kommentarer
Postat av: jenny

skit i dom gumman.. skulle oxå vara lika "tråkig" om jag skulle få barn.

jag festar inte alls fast jag inte har barn.

men som sagt du vet vilka som du har liksom. bl.a mig.

2010-02-10 @ 23:19:56
URL: http://iglooglass.blogg.se/
Postat av: jenny

helt rätt martina!!! våra barn är de bästa som hänt och dom betuder mycket mer än en oäcktavän!!!kram

2010-02-11 @ 11:44:56
URL: http://plastros.blogg.se/
Postat av: jossan

ja, hmm.. sitter å funderar på vemdu menar.. ???? känner att de kanske e jag fats vet att de inte e jag!! haha.. har ju fått jobb.. å jag älskar ju dig å tycker att du e lika rolig efter att isabelle kom.. =)) annars skulel jag ju inte längta att träfaf er.. =))) puss puss

2010-02-11 @ 16:36:50
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Mickis Lammi

Välkommen till våran värld !!

2010-02-12 @ 10:14:51
Postat av: Evelina

Sv; nej usch och fy vi har varit/är jätteoroliga.. :(



Ja det känns så skumt det där med "buffarna" i magen! Haha! :P



KRAM

2010-02-12 @ 18:03:26
URL: http://ooevelinaoo.blogg.se/
Postat av: sabina

Gå in på www.lillaskrollan.blogg.se och rösta på mitt bidrag, som är Nr. 4! :)



Vore snällt! =)

2010-02-14 @ 15:34:38
URL: http://swilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0