Lurendrejjare..upd...

Försökt att få tag på pipiilotta.ser nu sen jag fick ordern eller inte fick stolen, utan resultat och idag såg jag att sidan va nedlagd:!:! hmm konkurrs måntro, har gett upp hoppet om stolen nu, ringde babyproffsen i västerås och de fanns bara en orange/grå kvar:( får bli ikeas ändå, vilken otur, först lampan och nu stolen, nån mening med det kanske, men bitter de e ja...

Hmm nu verkar sidan funka igen så det kanske finns hopp för stolen än, de säger ju att hopper är dte sista som lämnar en ahah:P:P

Som sagt har jag inte sån tur med grejjer till isabelles rum, vill ha rosa gardiner med vita prickar, hittade tyg på stoffocgstil, men just dte tyget var självklart slut, otippat va, och har ingen lust att ge 200 kr metern för polkadots tyg:( fast dte är bra snyggt:)


Kommentarer
Postat av: Ella

Hej hej

Har samma problem jag, har inte hört ngt ifrån dem o har ringt o ringt o mailat, men mailen går ju inte att maila till....BLÄÄÄÄÄ för dem!!!

2010-02-02 @ 17:16:50
URL: http://ella081.blogspot.com/
Postat av: Sofia Persson

Hej! Ja får be om ursäkt att ja inte har hört av mi nå under helgen som ja sa på facebook..men har fått jobba hela helgen..så tiden sprang bara iväg :( Hoppas du inte e ledsen på mig..men din present ligger här iaf :P Ska jobba imorgon också, vill jätte gäran träffa er snart!!!Ska ni göra i helgen då?

Kram Sofia

2010-02-02 @ 19:06:56
Postat av: martina

hej gumman:):) dte gör absolut inget, vi har haft fullt upp och läste att johan varit sjuk:) ja vi får ta och ses snart, vi tänkte åka förbi er i söndags men hade mat varor som längtade till frysen:P:P vi kanske kan ses i hegen om du är ledig, micke har troligen kort helg men dte ska nog gå att klämma in:P:P synd att du jobbade imorrn när jag ska te stan, alla jobbar bara:P:P puss och kram

2010-02-02 @ 20:34:02
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/
Postat av: Linnea Storm

hej :) tänkte höra vart du läste till undersköterska :) finns det hensida? :)

2010-02-03 @ 13:01:41
URL: http://emmalinneastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0