Ingen överdrift

Ville bara säga att när jag sagt att jag är kass på att köra bil så har detta varit utan minsta överdrift!:P
Idag gjorde jag ytterliggare en tabbe, inget spec farligt utan mer pinsamt! Efter babycafet var dte ganska mycket snö överallt (skyller stenhårt på snön) och jag skulle köra hem, kommer till en korsning som delas av åt två håll och av en stolpe i mitten, alltså ska jag hålla till höger, offcours, men vad gör jag jag kör rakt på och vips så står jag i den utfart som bilarna som ska in på gatan ska åka på!! haha visst det var plogat så att man knappt såg nåt men halllå!!! tur att dte var en väldigt liten väg, typ en 30 väg lr nåt

Visst jag hade inte brytt mig så överdrivet mycket opm det inte vore så att det kom en saab bakom som måste trott att jag rymt från nån anstalt lr nåt:P sen kommer dte en lastbil soms ka in där där jag står, liiite panik, men räddar upp situtationen och backar:P:P

Kör sedan skamset hem och undrar hur många som sett mig:P

 snygg paint bild va:P

nej nu har jag fastnat framför datan länge nog:)

Kommentarer
Postat av: Veronica

hehe, ingen fara. ja de var ju skönt. 450.- för en timme betala ja :)

2010-02-05 @ 05:33:09
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: mammamelle

hahaha du är en sån här typiskt bildåre som man undrar vart de har fått körkortet ifrån haha,förlåt!=)

2010-02-05 @ 12:07:35
Postat av: Veronica

nej ja tycker inte heller det, ja betalade samma summa på cura och han höll bara på i 25min.



Har du? de värsta är ju att djuren känner sånt där på sig. pije kan sitta o stirra in i väggen typ, eller ett mörkt rum ;s skit läskigt. jag har inte kännt nä mer än iaf. fast de är ju obehagligt på nätterna,. man vill gärna inte stoppa tossingarna utanför täcket :p

2010-02-05 @ 17:28:30
URL: http://sstromberg.blogg.se/
Postat av: mammamelle

hahah ajdå hehe,synd du inte kom med haha,de får anmäla dig om det blir nå program igen hahah=))

2010-02-05 @ 23:05:25
Postat av: Sandra

ASG Fan vad rolig du är, jag kan tänka mig hur du kände, men roligt var det att läsa :)

Hoppas att allt går bra med lillen. Kram Sandra (jennys syster)

2010-02-07 @ 10:30:13
Postat av: Caroline

HAHAHAHAHHAHAHAHAH, vad rolig du är! Det där skulle jag ocksp kunna göra, vågar inte köra bil nu på vintern, de är så mycket snö så jag ser inte skillnad på vissa utfarter, haha

2010-02-10 @ 23:14:02
URL: http://carrostankebubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0