Skärrad

Skriver från telefon så de blir inge långt! Hoppas alla haft en mysig lucia:) min va allt ifrån mysig eller mestadels va den mysig men isabelle kommer nu upp i soffan och ska springa där fram och tillbaka fastän vi tar ner henne 100 gånger. Idag satt vi båda i soffan, hon va så lugn så jag hade garden nere, big misstake! Kollade bort en sekund och hör sedan en sån hemsk smäll och sedan hjärtskärande skrik, såg hur hon small med huvudet i golvet i ögonvrån! Vi båda grät sen ringde jag 1177 och fick råd, men efter 5 min va hon lika pigg som vanligt och skulle upp igen! Satte för rumsbordet så tji fick hon:) höll koll sen på henne ifall tecken på hjärnskakning skulle dyka upp men hon har vart sig själv hela dagen, mitt hjärta, mitt allt! Är så tacksam att det gick bra:)       Sen drog vi till tandläkaren, ska tillbaka på onsdag dra ut en visdomstand och laga ett hål sen dra ut en till efter jul! Är livrädd, galet rädd men måste bita ihop!  Imorrn ska vi till avesta och fika med tjejerna och barnen så klart:) besikta bilen ockdå ska jag hinna med och träffa mamma:) Se klart top model och natta min underbara unge:) hon vill inte alls sova, haha nu somnade hon! <3 Förresten så är jag nästan säker på att jag känner lillbebisen nu  <3 snart bara två veckor tills världens bästa syster kommer hit:) som jag saknat henne och liam men liam får jag sakna ett tag till då han är i England då! 1 års sen jag träffade dom sist! jäkla skit avstånd på flera flera hundra mil:(

Kommentarer
Postat av: mammamelle

oj shit,skönt att allt gick bra! man blir verkligen livrädd när det händer olyckor=(

ja man sätter nog upp en egen försvarsmur å tänker somdu gjorde att du hade ju Isabelle men jag tror även att hade man fått missfall hade man blivit ledsen=( en annan blev skitdeppig så fort mensen dök upp ändåså försökte inte vi så många gånger haha=)så illamåendet kom tillbaka?mitt med hahasuck=(, har du någon känsla av vad det är denna gång? jag får för mig ibland att jag känner lilla bebisen men är inte riktigt säker ännu=)

2010-12-14 @ 10:09:14
Postat av: Sandra

Vilken tur att det gick bra med lillstumpan. Dom är mer tåliga än vad man tror. Jag hör smällar här & där, titt som tätt. Emmy har ärvt min klumpighet :P Men tack & lov så är dom inte gjorda av glas. Blåmärken & bulor får man räkna med när dom blir så rörliga & nyfikna & ska upp & in i allt. Men jag förstår att du vart livrädd, man blir det dom första sekunderna, för man vet ju inte hur illa dom slagit sig.



Nej stackare, är du rädd för tandläkaren? Jag har aldrig förstått den där skräcken som många har. Jag själv tycker det är en fröjd att gå till tandläkaren & få munnen rensad. haha. Hoppas allt går bra & att du inte får allt för ont efteråt.

2010-12-14 @ 22:43:49
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: mammamelle

godmorgon,ja haha då fick ni inte vänta allt för länge=))

nej med Kew kände jag på mig från första början å drömde även att det var en pojk vid 2 tillfällen,med william bestämde vi att vi skulle titta vad det var å hade aldrig någon dröm om vad det var?,nu ska vi inte titta å i början drömde jag 5 gånger att det var en flicka? hehe konstiga drömmar det där=)vi är bra nyfikna men ne vi lugnar oss denna gången=)) känslan med Kew var ju rätt hela vägen=) men känslan man har nu kan ju ändras=) hihi vad det än är så är det så efterlängtat=)) jasså spännande hihi få se om hon har rätt då,ni får ju snart veta i vilket fall för veckorna går så fort hihi=))drygt å spy vatten å galla bara haha det gjorde jag med Kew men bara i början=)mår du bra annars?kram

2010-12-16 @ 09:46:31
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 32

Vad skönt att man inte är ensam om att sitta och "låtsasbeställa" massa kläder på nätet ^^ Trodde jag var ensam!

2010-12-17 @ 10:34:57
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Lina

nej men usch va bedrövliga dom var! hatar sånt där rosa tjaffs :p

2010-12-17 @ 18:25:25
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0