Håll i hatten

De flesta vet nog att jag älskar att fynda, och varför vänta tills mellandagarna när man kan göra det nu:D:D

Till mig sen resten till isabelle

 





Kan ni gissavad detta gick på???? 581 kr, skorna fick jag ta på 50% och resten var redan nedsatta, dte är ju galet billigt, skulle jag gått ut och letat skor hade jag inte ens fått ett par för den summan:D Nöjd, ja det kan man kugnt säga, jag hade en liknande klänning, (blå/gröna) när jag var liten, isabelle kommer vara så söt i den med sin ablå ögon:) Hoppas bara skorna passar, har 37 men kan ha 36 ibland och dte stod att dessa var ½ storlek stora! Allt är fyndat på Ellos.se



Fick klänningen igår från H&M som jag väntat på, mycket finare irl, glittrig:) Ska absolut ha den på julafton/juldan:)

 Fulll mundering när vi skulle ut i kylan igår, idag har det bara blivit snabbt ut och in me hunden, så kallt! 10 min att klä på oss och 10 min att gå med han, drygt är bara förnamnet! Tur att vi har en gård:P

14+0 idag förresten och mindre än en månad till rul:)

Kommentarer
Postat av: Lina

ja, jag vet folk som legat på bb när bebisen är ute o sen tagit sej på magen o känt efter sparkarna av ren vana :p de kommer jag säkert också göra :p va troru du får den här ggn? kille, tjej? :) kollade ni sist..?

2010-12-08 @ 18:18:43
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Lina

jag sa redan i april att de va en tjej, en heidi. :) mamma sa "men lina, du kan inte säga så, de kan va en kille!" nej, de är de inte. och jag hade rätt! visst, hon har inte kommit ut än, men de är en tjej :p de sa dom på ultraljudet. dom sa att de syntes tydligt..

2010-12-08 @ 19:29:41
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: mammamelle

åhhh har ni fått tid till rul?=)ja lite svårare å hitta nu när det fortfarande är så tidigt=) precis vid blygdbenet mot vänster hör man bäst,var bara tvungen å leta på det idag åxå haha fast magen växer å växer=)man blir lätt lite nojjig,förstår att ni är lite mer nojjiga då du haft lite blödningar=( usch man skulle ju bli livrädd=(

det har faktiskt gått superbra med Kewin hela tiden,ingen avundsjuka alls än så länge,men man har varit väldigt noga med när folk hälsade på i början speciellt då att glöm inte bort kewin! haha ja martin har faktiskt hört mig på toaletten sen var han bakfull i söndags å mådde så illa att han var nära å spy å då sa jag åt honom ja men då vet du hur jag känner det precis hela tiden!har inte behövt spy idag men det har varit nära både igår kväll å nu ikväll,så jäkla drygt att det kommer mot kvällen=(hihi söta lilla Isabelle då det kommer nog gå jättebra=) william har visat avundsjuka när jag håller andras bebisar å har kew i knäet så ja det kan bli rejäl avundsjuka haha men han är även inne i en väldigt mammig period nu åxå så det kanske ger sig tills sommaren=))

2010-12-08 @ 19:54:56
Postat av: Marielle

men lilla skruttan, hon är ju så söt!

efter mina egna tjejer (såklart ;) ) är nog isabelle den absolut sötaste lilla tjej jag sett! :)



kul med rul snart! känns inte alls längesen jag var på det, men alice är ju redan tre månader, usch vad fort det går!

2010-12-08 @ 21:02:20
Postat av: Lina

ja, är jag inte nöjd så är jag inte rädd att säga det. jag vet att jag inte "sårar någon" :p eftersom jag blivit illa o fel behandlad i sjukhusmiljöer så tror jag att jag kommer vara a pain in the ass där. haha. faktiskt! så liiiiite synd tycker jag om dom. men jag kan ju ha fel också. :p

2010-12-10 @ 09:38:28
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Caroline - Gravid med plupp!

Tack så mycket! :) ja jag hoppas det! Okej vi får hoppas på att de blir att åka iväg ganska snart för oss också då :) vill ju ha ut den här lilla nån gång, är så nyfiken på vem de är som gömmer sig där inne ^^ hih. Kram

2010-12-10 @ 14:50:31
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Postat av: martina

Åhh Marielle vad gullig du är:):) desamma till dina super söta döttrar:):) de ska bli så spännande att se hur bebisen växt från en tummagel till en liten plutt bebis:) samma med Isabelle och hon e 14 mån, känns som igår fast samtidigt är det så avlägset:) stora tjejen månaderna bara går, tyckte du precis fick henne:)

2010-12-13 @ 19:40:45
URL: http://martinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0