Första december

Hej hej allesammans, sitter och smågluttar på ph samtidigt som ja ska försöka blogga lite!
Idag fick vi besök av Emelie, mycket trevligt, vi ses alltför sällan:( Men blir bättre dne dagen vi äntligen kommer flytta tillbaka!!

Isabelle fick öppna första luckan, eller jag gjorde det, chokladen, den lilla choklad biten hann smetsas ner över hela pyjamasen!

Imorrn ska ja fika med tjejerna, men de e med motvind man tar sig ut nu i kylan nu, fast idag tycker ja de va lite "varmare" än igår! 

Tänkte skriva vad skruttis kan säga nu, trodde faktiskt att vid denna tidpunkt att hon skulle  prata mer ritkigta ord för hon är väldigt social och pratar sitt språk konstant, hela tiden! 

Mamma, pappa, hej, titta, kocko (rocko), nej, aj, titt tut, mjau! update: Glömde att skriva tack tack, det ordet använder hon väldigt flitigt när hon vill ha nåt:)

Det roliga är att hon började säga många av desssa ord för en massa månader sen, mamma och pappa sa hon jätte rent men sen försvann det bara, och nu har det sakta börjat komma tillbaka igen! Fast jag tror hon är en sån som en dag så bara kommer dte meningar och massa ord, det liksom ligger i luften, men de får dröja precis så länge som hon behöver:)

      

 pilla navel:)

En liten nostalgi tripp

 Nån dag gammal bara

 0-1 mån

 1-2 mån

 2-3 mån

 3-4 mån

 3-4 mån

 4-5 mån

 4-5 mån

 4-5 mån

 5-6 mån

 6-7 mån

 6-7 mån

 6-7 mån

 6-7 mån

7-8 mån

 8-9 mån

 9 mån

 9-10 mån

 9-10 mån

 9-10 mån

 9-10 mån



9-10 mån

 10-11 mån

 11-12mån

 11-12 mån




 1 år

 1 år

 12-13 mån

 13-14 mån

 13-14 mån

 14 mån


 Tänk att den där lilla varelsen, var du mitt hjärta, mitt allt<3

Jaha det tog sisådär 2 näsan att få ihop detta inlägg, nu ska jag glo lite på tv innan det är sovdags:)






Kommentarer
Postat av: Lina

hon är så sööööt! :D så lik sin mamma! :D

2010-12-01 @ 22:12:59
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Sandra

UNDERBARA BILDER! Efter min egna gobit så är hon den absolut sötaste. Ni är så fruktansvärt lika :D Haha, exakt dom där orden var Emmys första ord också. Hon pratar för fullt, men på sig egna språk. ibland hör man meningar, men sen dröjer det tills nästa mening. Åh, jag ville köpa en choklad kalender till emmy med, men hon skulle nog inte klara av att bara ta en om dagen utan vilja ha allihopa. Så hon får nöja sig med papper det här året. Vad kul att ni ska flytta tillbaka :)

2010-12-01 @ 22:25:31
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åååh, såg nu den lila stolen. GUD VAD FIN FÄRG!

2010-12-01 @ 22:30:14
URL: http://ohstrom.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Tack så mycket!

Säger du som har en underbart söt liten tjej du med:D:D:D

2010-12-02 @ 09:07:02
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha. Vet du att jag var faktiskt likadan. Satt & läste på en massa forum om mammor som skämdes över att deras ungar var fulare än andras. Det är ju sånt där man inte "får" tycka egentligen. Men vissa ungar är ju finare än andra, & det kan man inte råför, nu betyder det ju inte att bara för att ungen ser bra ut är frisk & snäll osv osv. Men du fattar vad jag menar, man kan inte få allt :P Jag fick en sjukt fin dotter & som aldrig är sjuk, MEN hon är så fruktansvärt krävande & envis så det skriker om det. Sen äre väl lite mitt fel att hon är så pass självstädnig eftersom jag aldrig daltat med henne, på både gott & ont. I längden blir väl det en fördel, men just nu så är det riktigt drygt. Haha..



Har ni tänkt nåt över vart nånstans ni ska leta hus? Hoppas det blir i Skogsbo/Högbo-trakten. Haha..

2010-12-02 @ 12:52:03
URL: http://ohstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0