Regn och rusk

Hej hej, har inte hunnit fört över några nya bilder men dte kommer snart, har ni sett hur fint isabelles rum vart, lagt ut det på facebbok, nu ska vi bara bestämma oss för vilka möbler vi ska ha, antingen helvita från ikea eller den lite nyare barnmöbel serien som är vit/rosa:) Tål att tänkas på!

Vann ig¨r en jätte praktisk mugghållare på tradera, helt ny i förpackning, jag har varit ute efter en sån och nu hade de slutat sålt de i rosa, men har man lite flyt så hittar man ett fynd då och då:P



Har tyckt det varit lite drygft att alltid släpa med skötväskan bara för att ha nycklar, mobil med sig när man bara ska ut en snabbis, till affären eller ut med hunden, älskling kommer dock tro att det är hans aldelles egna ölhållare, tju fick han:P



Har börjat skolan nu, vart lite nervös hur upplägget skulle vara, och om jag skulle vara tvungen att fixa mycket barnvakt, men kan ju säga att dte hade inte kunnat löst sig bättre än så här, kommer nog behöva barnvakt 3 gånger bara tills jul, ska träffas mycket på fredagar så älskling tar henne då:) Skönt att dom får lite pappa/dotter tid med utan att jag är med och gnäller och pekar på ett hörn:P Älskling brukar säga att han måste höra med regeringen tills sina vänner/jobbarkompisar om han ska får göra något, opps undrar vad han fått det ifrån, tuktas det ska dom haha:P:P

Har iallfall börjat kurserna rehabilitering/habilitering och socialpsykiatri, verkar vara intressanta kurser:)

Har vart och kikat på dagiset isabelle ska börja på (om hon kommer in) verkar helt okej, ligger 2 min gångavstånd härifrån! Hon ska nog börja 1 februari men än så länge ligger lappen här, klarar inte riktigt av att fylli i den, mamma lilla bebis börjar bli stoor tjej!

Nej nu är dte dags att städa lite snabt och duscha, ska träffa Stina och Erika med barn snart:))

Älskling kommer i vanlig ordning hem idag:D:D Så ni lär inte höra mycket från mig, tyvärr lr..:P


Kommentarer
Postat av: Marielle

haha, jag kallas också för regeringen här hemma ;) de ska veta vem det är som bestämmer ;P

2010-08-26 @ 19:34:15
Postat av: jossan

även om micke inte e hemma så hör man ämndå inget av dig ju.. alltså här på bloggen.. =)

ja, regeringen har jag hört men jag har ju blivit vicepresident.. haha.. han säger ju så när jag ringer å ska ha tag på dig.. =))

skulle vi hitta på nå imorgon kväll? kanske spela nå spel å greja? puss puss

2010-08-26 @ 19:47:19
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tänk vad det tar emot med vissa saker. Jag har också lappen om barnomsorg liggandes. Jag skjuter på det hela tiden...:-)



Hoppas ni får en fin helg. Kram

2010-08-27 @ 11:19:54
URL: http://www.lillaangelyne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0