Tröttnat

Jag har helt tröttnat på att blogga, tycker ionte dte är lika kul längre, känns mer som ett måste, men då och då kommer det nog dyka upp nåt inlägg:)

I helgen va det marknad i Norberg och hux flux fick jag för mig att jag ville festa på lördan, efter mycket om och men och många nära på ångestattacker så festade vi...
Isabelles farmor och faster va hemma hos oss och tog hand om isabelle så vi kunde åka hem om det var nåt, och få sova i samma hus som henne:P


Vi åkte hem till jossan och gnubert där vi spenderade kvällen, var försiktig med att dricka, vart iallfall aldrig full, och när vi väl kom ut på hotellet tyckte jag bara dte var helt värdelöst, gav mig ingenting att gå ut, mest ångest bara, visst det var jätte kul att träffa folk man inte träffar så ofta men jag var nog inte mogen att gå ut, älskling och jag vandrade hem innan hotellet stängde och väl hemma däckade älskling direkt och jag låg och lyssnade efter om isabelle skulle vakna, hörde ett litet grin från henne sen var det tyst:)

Vaknade tidigt och väntade på att isabelle skulle vakna, fick äntligen träffa henne 07, oj oj oj vad jag saknat det lilla ansiktet, som jag också hört på natten hade hon sovit hur bra som helst, aldrig sovit så bra, svärmor behövde inte ta upp henne en enda gång, hon hade skött sig exemplariskt:D:D

Nu blir det ingen mer utgång på ett BRA tag, nu har jag testat och både jag och älskling sa att vi sitter tusen gånger hellre hemma med skruttis på en lördag kväll:)

Men dte var skönt att veta att det går så bra med barnvakt:D:D

Igår v art vi bjudna på tacos hos sofia, johan och alexander, mumma sen vart dte promenix med grabbarna fiskade efter storgäddorna!:!:! Saknar avesta mer och mer varje gång jag är där, saknar mina vänner där också:)

Imorse åkte älskling i vanlig ordning men jag och skruttis ville inte deppa för det så vi tog vårt pick och pack och åkte till jossan, promenad sen till hennes föräldrar där ci fikade med hennes syrra, vilken jäkla mardröms backe det var på hemvägen, var helt sluut, en mil gick vi, skruttis sov hela vägen:D:D

Nu är det gröt tajm här hemma, imorrn ska jag isabelle och jossan till västerås, ska förresten dit på fredag med och kolla boobsen:)


Förretsen shiot vad spräng ont det gjorde igår morse i boobsen, pumpade och pumpade med de var som stenhårda tennisbollar, vad man utsätter sig för:P:P


uppdaterar med bilder när skruttis somnat sen<3

update:

Glömde att skriva att avlopps helvetet började krångla i lördags igen, älskling fick nog igår och ringde spolbilen, tur att de hade jour, killen hade aldrig sett så mycket grus i avloppet, men äntligen är det fixat, tror dom ska ner med en kamera för att kolla så att inget är sönder!



 Jossans föräldrar hade fått kattungar, en vecka gamla och urgulliga, isabelle gjorde ett tjyvnyp på ena sen tyckte hon dom var tråkiga:P

 ser ni hennes små huggtänder!
 Dom är inte att leka med!

 åkte och shoppade i fredags, skulle få en klänning av älskling:) blev lite till skrutt också, sååklart

 hittade denna ursöta sommarklänning

 hittade denna snygga klänning, ville ha en med öppen rygg och hittade en på rea:D

 Coolingen Alexander och Bella Belle, så kul för varje gång dom träffas tycker dom bara mer och mer om varandra:) igår pussades dom för fulla muggar:D

 jag efter krogen i lördags

 mitt pärlosocker<3 kärt barn har många namn sägs det:):)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0