Påsken över

Haft en underbar påsk förutom avlopps incidenten, men det är helt fixat nu, isabelle har både fått träffat min kusin och min moster, hennes syssling, min mammas kusin och min mammas morbros fru för första gången:D Jätte kul att träffa alla:D

Märktes verkligen att Isabelle gillade sin syssling Lovisa, så söta ihop våra tjejer:) Isabelle har också fått paket, jätte fin rosa brio leksak och hello kitty hink/spade och masssa kläder av sin moster, ska lägga upp kort sen:D

Ska lägga skuttis ni, blivit sent idag och igår, men så skönt att ut och gå på kvällningen, underbart väder:D

Får se om älskling kommer hem imorrn, dom måste bli klara med nåt projekt, men senast söndag kommer han iallfall<3

 Söta sysslingarna<3


Kommentarer
Postat av: Cicci Västervik

Vi är vi söta tillsammans :-) Kram

2010-04-09 @ 23:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0